he bah

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Mijn banden gaan steeds meer zeer doen zeg.Ik een trekkend gevoel in mij onderbuik vooral aan de rechterkant trekt het veel.
    Dit herken ik niet van mijn vorige zwangerschap toen had ik er niet zoveel last van. Nu als ik te snel opsta doet het echt zeer
    wie herkent dit wel een beteje
     
  2. Niet meer actief

    Dag Paula,

    Hoe is het met je? Voel je je goed of beginnen de kwaaltjes nu hun slag te slaan?

    Liefs,
    Lolita
     
  3. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Paula!

    Ik herken het heel erg, soms denk ik gewoon dat er iets niet goed zit, zon pijn kan het doen..kheb het voornamenlijk rechtsonder in mijn buik, vaak ook snachts als ik in een rare houding heb gelegen!

    Ik heb er bij mijn dochtertje helemaal geen last van gehad, dus ik vind het wel heel fijn om te lezen dat meer mensen er last van hebben, ik kan me er nogal wel eens zorgen over maken haha :(

    liefs Peetje
     
  4. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm misschien zit er dan nu wel een ander geslacht in ;)
     
  5. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    haha ja dat vermoeden heb ik ook ;)

    liefs peetje
     
  6. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd

    Ook al kom ik net kijken met me eerste kindje.

    Ik kan je wel vertellen hoe ik het allemaal ervaar. Die kleine van mij is zeer ondeugend.. Net als zijn/haar vader.

    De bandenpijn deed bij mij erg pijn. Kwerd er niet goed van daarbij was ik ook nog eens harstikke ziek de eerste weken.

    En nu hoe verder ik ben hoe meer die begint te trappen. Ben gisteren de hele dag ziek geweest. Voelde me totaal niet lekker en dat alleen omdat de kleine me bleef schoppen!

    Het schopte me gewoon misselijk en rustig worden wilde die niet.

    Ik heb zelf het idee dat het een jongetje is. Dus vandaar dat ik denk dat er bij jou dit keer een ander geslacht in zit ;)
     
  7. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey Keejbie!

    Haha ja tis wat he die schoppende kleintjes in je buik, maar als het straks voorbij is mis je het, tenminste ik miste het enorm! Het vele schoppen zegt ook niet altijd dat het een jongen wordt, mijn dochter was ook behoorlijk druk, die heeft me zelfs gekneusde ribben geschopt! :( iedereeen zei toen ook dat het een jongen werd, maar haha tis toch een echte meid en ze is nu nog net zo druk al s in mijn buik! ;)
    Het schijnt ook dat je van een jongen ziek kunt zijn, maar ik ben niet echt ziek, kheb maar 1 keer boven de pot gehangen :) maar wel ben ik veel angstiger, bij mijn eerste zwangerschap dacht ik dat ik onsterfelijk was :rolleyes: maar nu ben ik echt overal bang voor hahahaha!

    wat zegt de chinese kalender bij jou?

    Volgens die chinezen krijg ik idd een jongen!

    liefs peetje
     
  8. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha een drukke meid.

    1 keer boven de wc gehangen wat een gelukkie zeg!

    Ik heb zeker tot me 3de maand fulltime boven de wc gehangen. Op de bank gelegen kon helemaal niets meer doen. Kan de eerste keer nog herrineren dat ik dacht HIER KLOPT IETS NIET.

    Ik werkte toen nog bij de Politieacademie.. En Ik deed gewoon me werk en alles had lekkere broodjes meegenomen met hagelslag hehe normaal kan ik me ziek erin eten. Maar ik nam 1 hapje en kon meteen rennen naar de wc.

    Toen begon het babyverhaal ;)

    Binnenkort maak ik een pretecho dus zal ik zien of me instinct me het juiste heeft verteld (of het een jongetje is) als het een meisje is ook leuk heb alle 2 de naampies al vast staan.

    En de chinese kalender zegt dat het een jongetje word ;)Dus wie weet krijgen we alle twee een Blauwe wolkje :p
     
  9. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Jee dat lijkt me echt naar zo veel boven de wc te moeten hangen zeg, ja wat dat betreft mag ik echt van geluk spreken bij beide zwangerschappen, verwacht ook niet meer echt ziek te worden, meestal als je dat bij de eerste 8 weken niet bent komt het ook niet meer :)

    Zou leuk zijn haha 2 blauwe wolken!

    Ik denk ook dat ik een jongen krijg, dat heeft meerdere redenen, maar ook bij de kalender zou ik een jongen moeten krijgen haha!

    Als ik het goed begrijp was je niet gepland zwanger? Dat was ik bij de eerste ook niet, maar wel een heel leuk cadeautje, ik weet nog dat me werd aangeraden om het weg te laten halen, omdat het mijn leven zo overhoop zou halen, :evil: nou, ik dacht bij mezelf, ik heb dit wondertje niet voor niets gekregen, dus het gaat bij me blijven ook! en daar heb ik tot de dag van vandaag nog nooit spijt van gehad, ik kan me daar zo kwaad om maken dat mensen je zoiets aanraden!!

    Ben je nu wel helemaal over je misselijkheid heen?

    liefs Peetje
     
  10. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    wanneer heb je trouwens je pretecho?
     
  11. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Even over de pijn.. Ahaaaaaaaaa.. dus het is bandenpijn... de omschrijving klopt precies.. en ik vroeg me al af waar dat vandaan kwam..


    Bedankt dus weer voor deze leerzame topic ;) hahaha..

    Misselijkheid heb ik gelukkig nog geen last van... weeiig.. zo kun je het noemen, maar misselijk? Nee, da's een te groot woord.. Wel heel moe trouewns, maar ik heb tot nu toe nog best geluk dus.
     
  12. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey Mirjanne!

    Haha ja als het goed is is het idd bandenpijn! GElukkig dat je ook niet misselijk bent, lijkt me echt geen pretje, ik voel me idd af en toe ook wt weeig, maar de misselijkheid is ver weg gebleven!
    Moe ben ik ook enorm!!!! maar dat kun je denk ik beter hebben dan kotsmisselijk de hele tijd ;)

    liefs peetje
     
  13. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm je verhaal komt me echt bekend voor..

    Ik was idd niet druk bezig met zwanger worden.

    Ik had dankzij me ma (aangezien zij me verzekering hoort te betalen tot me 18de) problemen met me verzekeringsmaatschapij.

    Opeen kreeg ik een grote rekening in me handen toen ik 18 werd met een schuld die daar openstond. Heel gedoe mee geweest enz. Kortom ze gingen me polis blokkeren.

    Raakte uit de verzekering :( en kon me pil ook niet meer halen 3 maandjes erna was het raak. Een babytje opkomst!

    In het begin dacht ik ojeej wat komt er allemaal bij kijken en wist ik eigenlijk niet echt wat ik allemaal mee aanmoest.

    Kreeg ook meteen "adviezen" om het weg te laten halen. Maar dat kon er helemaal niet bij me in aangezien ik dacht Oke nu ben ik zwanger en wat nu?! Maar 1 ding wist ik wel onze relatie hield nog steeds stand ondanks veel probleempjes buiten ons om en kdacht achja Khou van me mannetje dus wrom zouden we geen kindje laten komen uit een relatie wat uit echte liefde bestaat.

    Heb ook compleet de adviezen om het te laten weg halen genegeerd. Maar neej, ik snap best dat sommige mensen er nog niet aan toe zijn of juist iets ernstigs hebben meegemaakt waardoor ze liever een abortus laten doen.

    Maar neej.. Dat is niet voor mij weggelegd. Dus ik ga lekker voor me kindje zorgen :D

    Umm ik was de laatste tijd er vanaf van al dat misselijke gedoe. Maar sinds een paar dagen is het toch wel weer terug. Niet dat ik fulltime weer boven de wcpot hang maar meer het misselijke gevoel in de buik en vooral hoofdpijn.

    Dus een beetje rustig aan doen en dan komt het wel weer goed!

    En voor de pretecho moet ik nog een afspraak maken. Ben er nog niet uit waar ik het ga doen. Heb 1 pretecho bureau hier gevonden maar der komt wel heel veel kosten aan verbonden. voor een pretechotje was ik 70 euro kwijt wat te doen valt maar ook nog eens 10 euro voor de dvd en 15 euro voor de avond toeslag.. Dat vind ik een beetje minder aangezien als je wilt dat je mannetje meegaat, moet je dat toch doen na werk tijd.

    Dat lijkt mij heel logisch aangezien de meeste mannen toch werken en niet ff vrij kennen vragen om een pretecho te laten maken. Dus ben nu opzoekk naar een ander bureau hier in de buurt.
     
  14. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi keejbie,

    jee wat een verhaal ook zeg, ben je nu wel weer goed verzekerd dan?

    ja ik kan het ook wel begrijpen dat mensen er niet op zitten te wachten, ik ben zelf ook op niet zon leuke manier zwanger geworden helaas, maar ik dacht, ja het is niet leuk, maar daar kan die kleine niets aan doen, en ik denk dat voor alles een rede is, dus ook voor het wondertje dat ik daaruit heb gekregen, ik heb daarna een ontsettend zware periode achter de rug, die eigenlijk nog maar net een paar maanden achter de rug is, heeft ruim 3,5 jaar geduurd, als ik mijn dochter niet had gehad, weet ik niet of ik die periode wel goed was doorgekomen, voor haar moest ik op de been blijven ze was zeg maar mijn zonnetje in alle duisternis of mijn maantje moet ik eigenlijk zeggen, daar heb ik haar dan ook naar vernoemd Luna!

    balen dat je weer wat misselijk bent joh, je hoofdpijn, drink je wel genoeg, tijdens de zwangerschap kun je veel hoofdpijn hebben door bv te weinig drinken!

    Ja de pretecho is idd duur, ik heb het bij mijn dochter ook niet laten maken, maar heb er best spijt van, dus ga hem deze keer toch laten maken, het is zo mooi! Ik heb er 1 gevonden in de buurt, is wel 100 euro, maar dan heb je een 2d echo, een 3d echo en een 4 d echo, plus een dvd!
    dat vond ik op zich wel redelijk en ik heb natuurlijk nog wel ff de tijd om te sparen!

    liefs Peetje
     
  15. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja ik heb het voor elkaar gekregen bij me pa zijn verzekering dat ik als uitzondering omdat ik zwanger ben toch als 19 jarige op zijn polis ben bijgeschreven.

    Dus wel verzekerd maar wel met pijn en moeite. En ja nu een klagende papsie he.. Over hoeveel die wel niet moet betalen maar keejbje ken er niets aan doen.

    Voor de rest heb ik de afgelopen jaren het ook zeer moeilijk gehad, Alles wat je kan tegenzitten heeft me ook daadwerkelijk tegen gezeten.

    Daarbij kwam nog eens dat ik zwaar depressief was/ben en ik alles dus alleen maar negatief zag in het leven. Een sociaal leventje kon in niet behouden aangezien ik ook nog eens bindingsangst had omdat iedereen waar ik van hield me of in de steek lieten of er opeens niet meer waren.

    Waardoor ik geen nieuwe vrienden meer durfde te maken omdat ik van te voren al bedacht dat ik ze weer kwijt zou raken.

    Ben een heel tijdje in behandeling geweest onder allerlei gekke doktoren enz. Maar ik vond het niet opschieten en ben er toen mee gestopt.

    En dan opeeeeeens groeit er een klein wondertje. Ik kan er nu nog om huilen. Maar sinds een aantal jaartjes denk ik toch wel dat ik nu pas weer weet wat ECHT gelukkig zijn is!

    Ik was het zo vergeten omdat ik alleen maar in een negatief wereldje leefde en dat gevoel wat er nu opeens is door ons kleine wondertje neej dat gevoel had ik niet verwacht dat het ooit terug zou komen!

    En dan te bedenken dat je zolang depri bent geweest en de normaalste dingen niet eens meer ken voelen neej dan kan je het niet over je hart verkrijgen om iets weg te laten halen (net als je zegt) wat toch wel je zonnestraaltje is in het leven.

    Dus niet weggehaald! En voel me nu al zeer goed ben nog steeds depri maar me kleintje verzacht het toch wel een beetje.

    Alleen ben ik wel als de dood dat er iets misgaat. Maar daar probeer ik natuurlijk helemaal niet aan te denken want dan komt al me negatieve energie direct terug ;)
     
  16. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Hoi.. ja ik heb het ook al een tijdje, ik heb het nu ook, ook vaak rechts
     

Deel Deze Pagina