Speelcircus bambini Vlissingen

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hoi meiden wij zijn nu lekker op vakantie in Zeeland. Nu willen wij vandaag naar het Speelcircus bambini gaan.
    Is er ooit iemand van jullie geweest? En hoe is het daar?
    Ik heb wel op zoo er gekeken daar stonden 5 beoordelingen op en die waren heel goed.
    Maar ik wilde het ook even van jullie horen.

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ben er zelf nog niet geweest maar ik hoor er ook alleen maar goede verhalen over van mensen die er wel geweest zijn! Mini Mundi (Middelburg) schijnt ook leuk te wezen. Buiten heb je miniatuur walcheren en een paar attractie's en binnen een binnenspeeltuin!!!

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij gaan ook zo nu en dan naar Bambini, en de meiden kunnen zich prima vermaken!!! Vooral de oudste lekker klimmen klouteren, de middelste die kruipt alleen nog maar, maar die kan zichzelf ook al goed uitleven is meer als genoeg speelruimte!

Wat Linnepinneke zij ben ik nog niet geweest mini mundi wil er ook nog wel een keer naartoe ;) Dat is inderdaad een buiten gebeuren, en de binnenspeeltuin wist ik niet eens...dus Linnepinneke bedankt voor de tip :D

4. tulip

tulip Niet meer actief

wij zijn ook al eens in bambini circus geweest, ik vond het heel leuk. het is groot en veel speelplek.

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    In één woord superleuk!!
    Kan alleen wel ontzettend druk zijn.

Mini Mundi is ook erg leuk

6. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben er al een aantal keer geweest, en het is inderdaad erg leuk!

Het is een oud zwembad wat is "omgetoverd" tot binnenspeeltuin. Veel leuke attracties en er is een speciale peuterhoek waar kindjes tot 4 kunnen spelen. De diversiteit aan speeltoestellen is ook erg groot! Er is heel veel ruimte voor volwassenen om te zitten, ik vind dat wel erg prettig. Lekker bakje koffie terwijl je kind zich vermaakt, ideaal ;)

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou meiden we komen er net vanaf, het was echt super leuk zeg.
    En het was heerlijk rustig, dit was zeker voor herhaling vatbaar.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Onze dochter is bijna 2 vanaf welke leeftijd is mini mundi leuk?
    Heeft ze er al wat aan?

Deel Deze Pagina