Het zat op me! En met gevaar voor eigen leven heb ik een foto gemaakt! Het vliegt niet, het springt, maar ik vind het niet op een sprinkhaan lijken Iemand enig idee? Woah, kijk die weerhaken aan die poten, en die enge ogen! Hij had me bíjna opgegeten!
Ohhhh jakkkkkes!!! Ik had laatst zo'n beest op de auto! En hij bleef gewoon op me auto vast zitten tijdens het rijden. Maar heb ook geen idee wat voor beest het is. Misschien een krekel?
hihi wat een grappig ding zeg.. lijkt wel uit een tekenfilmpje!.. maar denk dat het een soort krekel of sprinkhaan is.. er zijn laatste tijd veel nieuwe of onbekende beestjes bijgekomen vind ik... had gister een foto gemaakt van een sprinkhaan.. zal zo een foto posten.. hij was HUGE!!! wel supermooi!
@Me83: Is dat een cicade? @Shadixx: Het lijkt alsof het een onvolgroeid beestje is... zeg maar een soort voorstadium van iets anders. Wat een raar beest!
zon ding zat ooit es bij mij in de koelkast. ik heb hem toen ook hier gepost. niemand die de oplossing wist. maar ik denk dat ie in groente ofzo zit. zou anders niet weten hoe zon ding in de koelkast komt. want die van mij is weleens niet helemaal 100% schoon ala rob geus maar toch niet zo dat er beesten in leven ofzo hahhaa zit nu te denken. 3 weken geleden nog helemaal schoongemaakt hhahaha
het zijn sprinkhanen hoor... er zitten er hier in de zomer ook heel veel... ze zitten vooral rondom water
het lijkt er wel een beetje op al is deze wel vet groen en heel groot.. zal nog een fotootje erbij doen
had wel vleugels idd.. en sprong of vloog net als een sprinkhaan heel snel naar een andere plek.. toen ik langs het bosje liep waar die zat maakte die een krekelachtig geluid.. zie dat er superveel verschillende cicade bestaan dus zou best kunnen..
Die zat (naja een andere dan) ooit eens in mijn haar. Heb nog nooit zo gegilt en hard naar mijn moeder gerend, die vertelde me dat het een sprinkhaan was. Ik zie dat beest, en in mijn hoofd komen er beelden langs van die ene dag dat ik doodsbang was voor een sprinkhaan
Het is in elk geval geen libelle to be. Een libelle larve zitten in vijvers of sloten. Libellenlarve | Flickr - Photo Sharing!