bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door yasgok, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

    yasgok Actief lid

    13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi,

    Ik heb woensdag mijn eerste echo tot nu toe ging het goed bijna geen kwaaltjes en geen bloedverlies gehad.Vandaag op het werk ging ik naar de wc en wat zie ik bloed en slijm.Ik schrok me dood meten naar huis gekomen nou ga ik tot woensdag niet werken.Ik heb echt zitten janken.Ik hoop niet dat dit weer een miskraam wordt:(.Nou ben ik net naar de wc geweest en nou is het lichtbruin cremeachtig afscheiding.Ik heb ook een zeurderige buik.Wat moet ik nu hiervan denken.Kan het nog goedkomen.
     
  2. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Yasgok.

    Ik kan zo niet zeggen of het goed is. Het bloedverlies kan komen van een vaatje wat kapot is gegaan in de baarmoedermond ten gevolge van gemeenschap, tillen, drukte, sporten, moeizame ontlasting.
    En is dus niet erg.
    Maar het kan ook van een miskraam zijn.

    Heb je weer helder rood bloedverlies neem dan contact op met je verloskundige of gynaecoloog. Zodat er een echo geregeld kan worden.

    Groetjes Ineke.
     
  3. yasgok

    yasgok Actief lid

    13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi,

    vandaag echo gehad alles was goed.Ik kan opgelucht ademhalen.Ik heb maar 1 keer bloedverlies gehad.De dokter zei dat dit een innestellingsbloeding kon zijn.Hij kon geen bloed vinden die zie opgepropt had bij de baarmoeder.Ik kan opgelucht ademhalen...
     
  4. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Gelukkig dat alles goed is.

    Geniet van jullie zwangerschap.

    Groetjes Ineke.
     

Deel Deze Pagina