buikklachten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ads, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hai zoals je ziet ben ik 5 dagen overtijd, heb ook niet de normale ongesteldheids buikpijn, voel niets dan wat pijnlijke tepels (maar dit heb ik ook als ik ongesteld moet worden).
    Alleen had ik vanmorgen wel een paar druppeltjes rood/bruin verloren, dus dacht ik ja dat zullen de duiveltjes wel zijn. Maar het bleef daarbij, en nu wacht ik gewoon af of het nog door zet anders ga ik van de week eens testen.

Dus meid, zolang je geen bloed ziet moed houden hoor!:)

Gr yach.

2. snoesjepoes

22 mei 2008
    22
    0
    0
    Wel fijn zo een site waar je van alles kan delen zonder dat er raar gekeken wordt.Thanx.

3. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster en gastouder
    hoi hoi,
    ik heb ook last van pijn/vreemd gevoel in mijn buik zere borsten en last van mijn onderrug.
    maar as dinsdag is pas mijn nod du sik moet nog ff afwachten wel spannend hoor

succes ermee,

liefs my

4. snoesjepoes

22 mei 2008
    22
    0
    0
    Welcome 2 the club Colly ;) En nu hopen op een positief resultaat.

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

you'r welcome! :D

Zeer zeker een fijne site. Hoe voel je je vandaag?
    Ik had vanmorgen weer wat last van bruinig afscheiding. He bah, wou dat het ging door zetten of stoppen. Heb nu geen duidelijkheid zo. :(

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Spannend, hoop dat de duiveltjes weg blijven. Jij ook veel succes, wat kunnen die laatste paar dagen nog lang duren he. :)

7. mona23

mona23 Niet meer actief

ook hier last van buikklachten, van die krampen dat ik ongesteld moet worden ( heb ik al een dag of 4 ) maar er komt niets. Hele zachte borsten, misselijk zodra ik iets gegeten heb, dit zit me dan echt dwars. Als ik zou willen zou ik dan volgens mij kunnen overgeven.

Ik hoop maar op het beste, maar wie heeft hier ook last van?

8. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    zat ff te lezen... en dacht, laat ik ook maar ff mn klachten mededelen 8)

ik ben nu 5 dagen overtijd.. nog geeneen spoortje van bloed of bruinverlies.. heb heel last van mn borsten ( maar heb ik ook altijd voor mn NOD ).. uhmm voor de rest..
    heel raar gevoel in mn buik.. soort trekkerig gevoel.. alsof ik mn buikspieren heb getraind ofsoo.. heb nu eigenlijk ook nog niet het gevoel meer dat ik ongii moet worden.. :rolleyes:

maar ik ga morgen denk ik maar es een test halen.. wil expres zo lang mogelijk wachten.. ben bang op teleurstellingen..

liiefs

9. snoesjepoes

22 mei 2008
    22
    0
    0
    Ik voel me vandaag alleen wat moe en heb wat lage rugpijn,maar verder gaat alles goed.Nog steeds geen spoor van de duiveltjes,maar in een andere topic zag ik dat iemand al 17 dagen overtijd was en ook alleen maar negatieve tests had dus tja .We moeten maar afwachten he.En juist dat is zo moeilijk.

@missmario:Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor.Dat je bang bent voor teleurstellingen.Succes met je test!

10. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    heey heey,
    de laatste paar dagen duren idd erg lang maar samen komen wij er wel doorheen toch
    ik hoop echt voor alle meiden hier dat ze goed nieuws zullen hebben want tja die kwalen zullen er toch niet zomaar zijn?
    ik weet wel dat je lichaam je ook erg gek kan maken.
    succes allemaal

liefs my

11. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    pfff.. :rolleyes: vannacht kon ik gewoon echt niet in slaap komen..
    werd 100 x wakker.. elk geluidje leek honderd keer harder dat het eigenlijk was..

maargoed.. ga straks test halen.. en jullie horen het wel :p 8)

liiefs

12. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    uuhmmmmm....

IK BEN ZWANGER :) :p :) :D :eek: ;) ..

had vanmorgen nog op de site gekeken.. en nu kan ik me gewoon bij de zwangeren melden..

echt heel veel succes en geluk voor jullie allemaal dames (K)

liiefs

13. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    hoi hoi miss maria

gefeliciteerd ben erg blij voor je nou nog hopen dat de rest icl my ook met zulk goed nieuws kan komen

14. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    dat hoop ik ook heel zeker voor jullie.. bij mij is het bij de 10de maand gelukt.. maar heb ook al veeel vaker gedacht dat het zover was..

maar komt uiteindelijk wel goed joh :D

liiefs

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Joepie.. ! GEFELICITEERD, wat heerlijk voor jullie! Nou meid geniet er lekker van! :thumup:

16. mona23

mona23 Niet meer actief

tijd voor een nieuwe banner, ;):)

Gefeliciteerd

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb ook erg veel buikklachten. weet niet of ik zwanger ben...

Heb veel krampen, diarree, buikpijn, snel volzitten, veel boeren, winderig (sorry...). Af en toe misselijk en maagklachten.

Zouden dit zwangerschapstrekjes kunnen zijn na een kleine 4 weken?
    Of kan ik het me ook 'aanpraten'?

18. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Vliegje, ik zou zeggen, waag eens een testje meid ;)

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja gedaan, helaas niet zwanger. Misschien gewoon veel spanning dat ik daarom die klachten heb.. volgende week stoppen we met de pil zowieso ;)

20. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Nog steeds niet ongesteld!?..
    Ik vind het zoooooooooo spannend.

Deel Deze Pagina