Wie weet dit? Ik heb afgekolfde melk in een flesje. De melk is vandaag gekolfd. Het is een half uur geleden opgewarmd, maar de kleine wil het nu nog niet. Mag ik het nu weer in de koelkast zetten en later (vanavond of vannacht) nog een keer opwarmen?
Neej inderdaad, je mag het niet nog eens opwarmen. Dat is balen zeg, kan ik me voorstellen. Als hij FV niet opdrinkt vind ik het niet erg, maar als hij BV niet opdrinkt vind ik het wel erg... Ik geef hem BV als ik zeker weet dat hij erge trek heeft, want ik wil het niet verspillen . Als ik denk dat hij bijvoorbeeld een beetje slaperig is en daardoor misschien wel wat van zijn voeding over zal laten, geef ik FV Afgekolfde BV kan je trouwens 6 uur op kamertemp. bewaren en je kan het binnen die tijd ook geven. Als je het eenmaal in de koelkast hebt gehad moet je het opwarmen en nadat het opgewarmd is heb je 1 uur de tijd om het te geven, daarna moet je het helaas weggooien
ja ik vind het dus ook altijd zonde daarom als ik bijv 160 kolf.. dan geef ik haar eerst 80/100cc en als ze dan nog honger heeft dan warm ik meer op
hoi ik heb het nagevraagd en je kan het 4 uur buiten de koelkast bewaren mits het in huis rondde 20-25 graden is als het warmer is is het korter.. en niet midden in de zon
Nja, ik heb dat van een lactatiedeskudige die hier thuis geweest is om me te helpen met problemen bij het voeden. Ze zei dat versgekolfde voeding op kamertemp. maximaal 6 uur bewaard kan worden en binnen die tijd ook gegeven kan worden nog zonder weer opgewarmd te worden