Buikkramp, bloeding + positieve test, Help

Discussion in 'Miskraam' started by GEART, Oct 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GEART

GEART Nieuw lid

Apr 29, 2013
    4
    0
    0
    Hallo meiden!

Ik heb een zoontje van 10 maanden, en meestal lees ik alleen maar de forums, maar nu zit ik zelf met een grote vraag, we zouden wel graag een tweede willen, en we zien wel wanneer het gebeurd. Maar nu heb ik gister positief getest met clearblue en met indicator, want ik voelde het aan mijn lichaam dat ik zwanger was. de test gaf aan 1-2 weken zwanger. Maar echt nog geen 2 uur later kreeg ik kramp in mijn buik, en vervolgens 2 uur later begon ik licht te bloeden, Ik weet echt niet wat ik hier mee moet, nu de volgende dag heb ik nog steeds buikpijn/kramp, en ik verlies vrijwel constant bloed, en het is helder rood. Ik ben bang dat het dus fout gaat. nu heb ik opnieuw een test gedaan, maar ik las de HCG nog een aantal weken in je lichaam blijft, dus die test maakt geen verschil. hoe weet ik nu of het echt mis is gegaan, en hebben mensen ervaring met deze situatie. weet iemand dan ook wanneer we weer opnieuw kunnen proberen zwanger te worden, want ik heb eerder gehoord, dat je niet gelijk na een miskraam kunt zwanger raken. Mijn cyclus is ook nog niet normaal geweest na mijn zoontje, dus ik was zo blij dat de test positief is, ik heb wel ovulatietesten liggen, maar dan ben je er elke dag mee bezig, en dat lijkt mij ook niet goed. Wie kan mij helpen?

Groetjes Geart..

2. Bijtje87

Bijtje87 Lid

Oct 20, 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo geart,

Lastige situatie, omdat je ook nog niet heel ver zwanger bent dan.
    Dan zien ze meestal op een echo ook niet veel.
    Je zou bloed kunnen laten prikken, en een paar dagen later weer om te kijken of er hcg in je bloed zit, hoeveel en of het stijgt.
    Je kunt ook afwachten natuurlijk.
    Maar die onzekerheid is niks aan.

Sterkte

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Vanaf NOD verschillende licht positieve testen, dus wel duidelijk en zeker zwanger, maar na een paar dagen gaan bloeden. Een week na NOD. Op maandag begonnen met testen, dinsdag en woensdag nog positief, donderdag niet getest, vrijdag was ie alweer negatief. Dus het kan heel snel gaan hoor. Een weekje later een echo gehad om te kijken of alles uit m'n lijf was en alles was weer mooi schoon. Ook pakte mijn lichaam m'n cyclus meteen weer op, gewoon meteen weer netjes 29 dgn zoals altijd bij mij.

4. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb overigens juist begrepen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent.

5. AnitaP

AnitaP Bekend lid

Feb 15, 2014
    760
    0
    0
    Geart, kans is groot dat dit niet goed gaat.
    Je kunt niet veel meer doen dan afwachten. Kreeg een miskraam met 6,5 week wat w.s. al veel eerder mis is gegaan. Nadat ik begon de bloedde had ik 2 dagen later al een negatieve test in handen. Lees hier overigens verschillende verhalen over. Maar aangezien je nog maar 1-2 weken zwanger bent is je hcg waarde nog niet heel hoog.
    Na een miskraam gaat het gerucht dat je sneller zwanger raakt. Dit is nooit wetenschappelijk bewezen, maar bij mij dus wel het geval. In augustus een miskraam gehad en nu weer 12 weken zwanger. Na de miskraam ook niet ongesteld geworden.
    Sterkte met deze onzekerheid!

Share This Page