Weer die onzekerheid..

Discussion in 'Miskraam' started by minniemo, Nov 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniemo

minniemo Actief lid

Aug 28, 2014
    229
    8
    18
    Lieve meiden,
    Ik weet het even allemaal niet meer, heb totaal geen vertrouwen meer in m'n lichaam. Ruim 6 weken geleden heb ik mijn 2e MA gehad en gecurreteerd. Ik ben gister weer bij mijn HA geweest, omdat ik me erg onzeker voel. 1,5 week geleden had ik nog steeds een positieve test. Dit was 5 weken na mijn curretage. Hierna geen test meer gedaan. Heb nog steeds last van een zeurende baarmoeder sinds mijn curretage. Sinds gister bloedverlies gekregen, maar twijfelde of dit wel mijn menstruatie was. Mijn HA vroeg me of ik niet gewoon weer zwanger kon zijn. Hier schrok ik nogal van! Ik voel me niet zwanger, maar heb ook nog niet echt een menstruatie gehad. Vandaag dus mijn hcg laten prikken en mijn HA zei heel voorzichtig dat ik zwanger ben! Hoe hoog mijn hcg was, ben ik vergeten te vragen..

Ik weet niet of ik nou blij moet zijn of niet.. Heb sinds vandaag meer bloedverlies, dus heb zelf al zoiets van dat het weer mis is. Mij HA gaat nu overleggen met m'n gynaecoloog over hoe en wat.

We hebben 1x onveilig sex (sorry) gehad. Daarna hadden we eigenlijk zoiets van laten we het de komende tijd toch maar rustig aan doen en even niet zwanger worden. Ik zou dan nu 5 à 6 weken zwanger zijn.

Moest m'n verhaal even kwijt. Mijn bloedverlies is nog steeds minimaal, maar wel helderrood.. Wordt morgen of overmorgen terug gebeld. Weer die onzekerheid!!

2. AnitaP

AnitaP Bekend lid

Feb 15, 2014
    760
    0
    0
    Een zwangerschap zou goed kunnen.
    Was na mijn miskraam ook direct weer zwanger en in die periode ook maar 1x onveilige sex gehad.
    Hopelijk betekend het bloedverlies niets.
    Sterkte met afwachten.

3. minniemo

minniemo Actief lid

Aug 28, 2014
    229
    8
    18
    Vanochtend een echo gehad en zag er niet goed uit. M'n gyn twijfelde of het nog restweefsel was of een mola zwangerschap. Net bloed wezen prikken en om half 2 weer terug naar het ziekenhuis voor de uitslag. Is m'n hcg hoger als dinsdag dan is het een mola en moet ik vanmiddag gelijk gecurreteerd worden.. En als het restweefsel is volgende week.. Pff m'n 3e curretage in een half naar tijd!!! Dit jaar kent een heel mooi hoogtepunt: ons huwelijk! Maar ook een heel groot dieptepunt..

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Pff, wat naar!
    Veel sterkte!

5. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Verschrikkelijk zoiets mee te moeten maken :(.
    Veel sterkte.

Ik heb het ook met mijn lichaam ik begrijp er niks van ik heb pijn me borsten. steken in me liezen zuuroprispingen. en heel misselijk en toch voel ik af en toe kramp in me baarmoeder. ik ben zo bang dat het weer een dreigende miskraam is waarom .... Word er gek van ik wil gewoon voldragen nu verdorie!!. @%$! Kan er zo boos om worden. maar ja dat veranderd ook niks eraan.

Positief blijven en verder gaan dan maar!

6. minniemo

minniemo Actief lid

Aug 28, 2014
    229
    8
    18
    Ik ben zo opgelucht! Vrijdag m'n hcg wezen prikken, maar gyn twijfelde wat hij hiermee moest. Hcg was dinsdag 2500 en vrijdag 4000. Als het een mola zwangerschap zou zijn, zou mijn hcg veel meer gestegen moeten zijn. Dus vanochtend weer bloed wezen prikken en net weer een echo gehad. M'n hcg was aan het dalen en de echo wees ook uit dat dit geen mola was, maar toch restweefsel! Restweefsel wat er dus al ruim 7 weken zit en dus nog hormonen af geeft. Nu heb ik cytotec tabletten gekregen en die heb ik net ingenomen.. Vind dit heel spannend en ook wel eng, maar wilde liever niet nog een curretage. Volgende week weer hcg laten prikken en een echo om te kijken of ik nu schoon ben..

Bedankt voor jullie reacties! Littleme hoe is het met jou?

7. AnitaP

AnitaP Bekend lid

Feb 15, 2014
    760
    0
    0
    Sterkte!

8. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Heel veel sterkte meis. Hoop dat het snel achter de rug is allemaal. Is niet niks wat je hebt meegemaakt zeg in korte tijd.

9. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Jeetje wat heftig meid!
    Heel veel sterkte!

10. minniemo

minniemo Actief lid

Aug 28, 2014
    229
    8
    18
    Dank jullie wel! De pillen doen nog niks volgens mij.. Heb wel wat krampjes maar bijna geen bloedverlies.. Alleen m'n darmen zijn flink van slag! Benieuwd wat de nacht gaat brengen..

Share This Page