Hoi hoi Vrijdag heb ik voor het eerst positief getest Maandag nog een test gedaan omdat hij vrijdag niet mega duidelijk was en was nieuwsgierig of hij nu duidelijker zou zijn Dat was hij Maar nu net een half uur geleden bij het plassen veegde ik een beetje bloed af Pfff eerste wat je denkt nee niet weer Dus nog een test gedaan en hij lijkt lichter dan die van maandag Willen jullie mee kijken Links is vrijdag midden maandag rechts van net
Volgens mij is hij nog niet droog toch? Kruidvat moet wel eerst heel goed droog zijn voordat je hem kan vergelijken.
Oké Pfff laten we het hopen dan ga ik daar op wachten Pfff je word er zo onzeker van als je meerdere miskramen hebt gehad
het kan zijn dat je urine nu minder geconcentreerd was als bij eerdere testen. Ik zou wel morgen even je huisarts of verloskundige bellen. Maar een veegde bloed zegt niks. Als je maar niet blijft bloeden en geen krampen erbij krijgt zal ik me niet direct heel veel zorgen maken.
Als je niet test onder dezelfde condities, dan is het geen eerlijk vergelijk. Want als je deze keer toevallig veel gedronken hebt, dan kan je testje lichter uitvallen omdat je urine dan minder geconcentreerd is.
Bedankt voor de tip dat hij eerst goed moet drogen Ik ben gaan douchen en daarna weer gekeken en dit is het resultaat Pfff K maak me zelf dus echt gek Thnx allemaal en deze mag van mij opslot of verwijdert worden