Slaaptablet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Fleur1, 21 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nu heb ik vandaag voor de 2x een slaaptablet gekregen. ik ben er niet weg van maar al slapen we er even op vind ik het allemaal wel best.
    Maar nu heb ik een vraagje is er een kans dat een slaaptablet je bevalling op gang kan helpen?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Fleur,

nee, de slaaptablet kan de bevalling niet opwekken. Het kan natuurlijk wel toevallig zo zijn dat je bevalling begint, maar dat komt niet door het medicijn. Het tablet dat je hebt gekregen is de lichtste variant, dus maak je er geen zorgen om. Het is belangrijk om een beetje uitgerust je bevalling in te gaan!
    Welterusten!
    Mirjam

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb eindelijk 5 uur kunnen slapen.
    De kleine was zich echt wel aan het tegenwerken.
    Ik had deze pillen wel eens voor me zwangerschap gehad maar toen sliep ik na een half uur. nu pas na 1,5 uur omdat hij zo aan het schoppen en hikken was. is dit normaal?
    Ik heb nu wel een heel gespannen gevoel beneden en als ik iets de lijkt het wel of er een spelt door wilt prikken. moet ik me nu kalm houden of kan ik gewoon doorgaan met vanalles?

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Fleur1,

Wat heerlijk dat je even goed geslapen hebt!
    Dat speldenprik gevoel zijn je banden, je zal dit voornamelijk voelen bij draaien in bed, bij het opstaan, snel lopen en omkijken.
    Dit kan geen kwaad, is voor jou alleen vervelend.
    Je mag gerust alles blijven doen, het prikgevoel roept je wel terug.

Fijne feestdagen, Imke

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hartsikke bedank.
    We wensen jullie een heel fijn en voorspoedig 2007 toe.

Deel Deze Pagina