hoi allemaal ik heb geklust tijdens mijn ei rond de 30 jan afgelopen woensdag kreeg ik 2 hele erge kramp of steken in mijn baarmoederhals. nu vandaag verlies ik met afvegen rosse en een beetje oudbloed. ik moet pas volgende week ongesteld worden heb dit eigenlijk nooit. misschien toch een innesteling? ja ik ga nergens meer van uit ben zo vaak teleurgesteld. zijn er meer die dit hadden en zwanger bleken te zijn. gr jo
Hallo JoJo, Ik ken het, heb sinds vandaag beige afscheiding, het is nu wel mijn nod dag, ook ik ben al zo vaak teleurgesteld en kan je gevoel voorstellen. Ik leef met je mee en kan je over een paar dagen vertellen of ik ondanks die afscheiding zwanger ben geworden. Liefs
Kan ook nog van je eisprong zijn. Heb ik ook af en toe. Echt balen want je hoopt er stiekem toch op. Hopelijk heb je geluk!
Het kan wel. Had ik de laatste keer ook en bleek wel zwanger te zijn! Weet niet of het met elkaar te maken heeft, maar volgens mij niet altijd. Hoop dat het deze maand raak is. Duim voor je!
hoi ja ik vond dat al vreemd echt 2 erge steken en weg was het. en gisteren dan wat licht rosse bloed met slijm sorry voor de details en wat oud bloed ik heb het met 3 keer afvegen gehad gisteren en weer was het weg. heb wel een raar gevoel in mijn buik. ik ben al weer 3jaar bezig voor een tweede dus zou wel erg leuk zijn als het nu gelukt is. maar ik wacht het af en ga er niet echt van uit ben al zo vaak teleurgesteld. mijn borsten zijn ook veel voller klein beetje gevoelig. maar ja dat heb ik wel vaker voor mijn ei en ongi. heb nu wel een soort ongi gevoel. dus ja als je dat er van gisteren bij neemt zou je denken misschien toch. maar wacht af als ik niet ongi wordt en de test is positief dan spring ik een gat in de lucht. maar blijf nuchter. veel succes met zwanger worden en hopend dat het snel raak mag zijn. groetjes jo
he jojo 1 wk voordat ik ongi moest worden had ik ook bruin oud bloed ongeveer anderhalf wk terug had ik beetje rose bloed met slijm sorry voor deze woorden haha. Heb ook steeds last van ongi krampen elke keer als ik naar de wc ga denk ik van nu ben ik ongi maar nog steeds niks. Maar toch test ik steeds negatief Alleen met die van clearblue had ik een hele vage lichte streep andere testen negatief dus ik kan niet anders doen dan afwachten en volgende wk maar weer us een testje
hoi emmie24 misschien moet je die digitale gebruiken die geven aan zwanger of niet zwanger geen gedoe met streepjes. je heb ze zelf nu die ook aangeven hoe lang je zwanger zou zijn. een licht streep tja zou je toch denken zwanger. sommige testen later positief en je bent volgens mij ook overtijd. je kan ook naar ha gaan en vragen of zei je doorstuurd naar vk of gyno. of een bloedtest aan vragen. nou ik hoop voor je dat het raak is. gr jo
he jo Ben bij ha geweest had die testen mee genomen maar ze zei van dat ze geen streepjes zag terwijl mijn vriend mijn zus schoonzusje en haar vriend wel wat lichts zagen En toen stuurde ze me alsware naar huis! ja leuk zo'n huisarts dus moet jammer genoeg afwachten Ja ben al bijna weer 3 wk overtijd zeer vreemd misschien word ik toch nog ongi en heb ik een maand overgeslagen kan ook welleens voor komen zeggen ze maar nog nooit eerder mee gemaakt... Nou ik zal voor jou duimen!
oow oke ja mijn ha stuurde mij door naar vk gewoon om te kijken of ze wat zagen. maar zelf dat zegt niks ze zeiden toen je bent pril zwanger vond het vreemd en later nog een keer terug geweest toen zijden ze nee je bent niet zwanger maar een cyste. doorgestuurd naar de gyno en daar zagen ze weer helemaal niks. ja je moet dan even afwachten als je dan weer niet ongi wordt zal ik wel een verwijzing vragen naar de gyno. ik heb nu echt zo'n gevoel dan ik ongi moet worden en begin ook een beetje last te krijgen van me heupen. afwachten maar en 6 dagen pfff lijkt zo lang te duren. gr jo
hoi meiden nou ik denk dat ik het eerder ga worden want ik heb nu ook met afvegen wat rosse bloed. en heb last van mijn buik en rug ben vreselijk moe en chagrijnig. ik wacht af of ik het ook echt ga worden. zou wel balen zijn. gr jo
he jo Nou ben benieuwd of je het gaat worden hopen we natuurlijk niet! ik ben nog steeds niet ongi! maar we wachten af
net voordat ik erachter kwam was ik al 4 dagen aan een stuk chaggie en dacht ik:waarom eigg...?en dat was dus de reden...
hoi oow oke ja ik heb nu ook last van mijn rechter lies en het ongi gevoel is weer weg. ik zit nog niet lekker in mijn vel maar toch weer anders. vreemd ik wacht het af want ja mijn lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden. en toch heb ik dit nooit eerder gehad dat sorry voor de details rosse bloed met slijm met afvegen en weg is het nu vandaag ook weer met afvegen en weg is het. ik snap er geen bal meer van. gr jo