Hoi meiden, In mijn vorige zwangerschap heb ik zwangerschapsvergiftiging gehad wat wonder boven wonder goed is afgelopen.. Nu ben ik zwanger van ons tweede kindje en voel ik soms mijn bloeddruk stijgen.. Niet als ik me ergens zenuwachtig voor maak, maar ook tijdens ontspannen dingen.. ik ben bang dat dit invloed heeft op mijn zwangerschap.. Ik moet in de 9e week pas naar de Vk' Wat denken jullie? Liefs Faith
Hoe voelt dat als ik vragen mag? Een stijgende bloeddruk? Je zal het wel herkennen uit je vorige zwangerschap, maar kan je daar echt al zó vroeg in je zwangerschap weer last van krijgen? Dat zou goed kl*te zijn... Hoop het niet voor je, maar als je je er druk om maakt (wat ook weer hoge bloeddruk veroorzaakt) zou ik gewoon alvast een keertje met een verloskundige bellen en het navragen Vlindertje
Het voelt licht in je hoofd, sterretjes, snelle hartslag.. Ik weet niet of je er in deze fase van de zwangerschap al last van kan hebben, maar ben gewoon onzeker.. xxx
maar in welk stadium van je vorige zwangerschap heb je dat gehad dan? het is toch meestal aan het einde dat je dat krijgt, ik denk niet dat je je daar nu al druk om hoeft te maken.