wie herkend bloedingkjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by anniek, Jan 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Ff mijn verhaal;

dinsdag nét voordat ik naar de vergadering wilde van het werk en het iedereen wilde vertellen gebeurde er iets wat ik niet had verwacht!
    Ik had kyana net naar me moeder gebracht en zei; ik ga nog even snel plassen en dan ga ik. En tot me grote schrik veegde ik behoorlijk wat bloed af, nogmaals met wc papiertje nagevoeld en ook daar zat wat bloed aan maar wel steeds minder. Vk gebeld en ik kon om 14 uur terecht, werk afgebeld, vriend gebeld en met trillende knieën naar de VK. Daar konden we naar veel zoeken de bm vinden me daarin een klein "wurmpje" we dachten zelfs af en toe wat knipperend te zien maar was moeilijk te zien. ik was die dag 5.4 wkn naar mijn eigen berekening. juist op die dag zou het hartje gaan klopppen ongeveer!
    ik kreeg en verwijzing voor naar het ziekenhuis een week later.
    Ziekenhuis gebeld en daar kon ik pas vrijdag de 31e maar om een stomme tijd waar mijn vriend niet meekon...
    dus zou ik de donderdag naar de vk gaan voor nog een echo!

en wat gebeurd vandaag....
    ben op me werk, en wéér bloed bij het afvegen!
    HAd eigenlijk me moed weer bijelkaar en dacht ach het zit wel goed...
    maar na vanmiddag twijfel ikw eer ff.....
    Heb meteen de vk gebeld en die zei dat dat toch wel kon
    zeker omdat ik vertelde dat ik ook gepoept had en ook al wist ik zeker dat het bloed uit me vagina kwam, dat kon evengoed een gesprongen adertje ofzo zijn!
    als ik wel héél ongerust was kon ik wel langskomen mar ze wist niet of ze veel zou zien op de echo ivm de echo op dinsdag, heb dus nu wel eens snellere afspraak gekregen voor devolgende echo!
    en de opdracht dat als er iets was, ik moest bellen!

maar nu is er niks meer te bekennen....

wie herkend bovenstaande? en wat is de ervaring?

2. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Bloedingen kunnen echt voorkomen, hoeft niks te betekenen. Heb het bij allebei de zwangerschappen gehad en heb nu een mooie zoon en ben bijna 27 weken zwanger van de 2e. Dus een bloeding hoeft niet altijd wat te betekenen.

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wat erg he! Laat je zo in de zenuwen zitten!

Snap wel hoe je je voelt. Was 5 weken toen ik ook bloed op toilet papier had. In het begin niet veel. Maar de dag erna nog meer. Schrok me rot! Ben toen niet naar de VLK geweest, en ook geen echo gehad. Maar het is inmiddels weer een paar weken gelden, en heb verder geen bloedverlies meer gehad. Wel nog een aantal keer getest )gister nog en die waren positief.

Voel me verder ook erg zwanger dus maak me er niet zo druk om.

Hoop dat het niets is. Kan ook nog een innestelingsbloeding zijn.

Ik duim voor je
    X Suzie

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    voor innestelingsbloed is het wel erg laat

ben niet heel zenuwachtig mee, maar schrok wel.
    achjah komt wel goed.
    ben gewoon benieuwd of meer mensen het hebben.

5. knabbelenbabbel

Nov 2, 2008
    45
    0
    0
    Momenteel heb ik wat bruinig verlies, niet veel, maar toch wel een beetje!
    Voel me ook zo onzeker, ik zal blij zijn als ik de eerste echo heb en gewoon het hartje als een razende tekeer zie gaan.

6. Demia

Demia Lid

Mar 12, 2008
    56
    0
    0
    Ik had begin van de week ook wat bruinig verlies. Vandaag leek er wat bloed bij te zitten, niet veel.
    Ben 7,5 week en zit wel een beetje in de rats.
    Ik heb ook steeds wat buikkramp, vooral als ik trap gelopen heb, gewandeld heb of gewoon huishoudelijk werk doe.
    Vraag me wel af of dat normaal is of dat ik beter de VK moet bellen.
    Het is in ieder geval echt niet leuk om zo in spanning te moeten zitten.
    Ik weet dat het bloeden heel vaak niks betekent, maar als het jezelf overkomt ben je wel ongerust.
    Pfff.

7. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik kan alleen maar zeggen; bellen!
    ik heb super vk's die me serieus nemen en ik had vanmiddag ook langs kunnen komen maar ze dachten dat het wel meeviel omdat ik dat dinsdag ook al had gehad en ik er dus een uur later terecht kon....

moeilijk he! pff ik schrok ook wel moet ik bekennen

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Innestelingsbloeding laat? Welnee!
    Mijn vk zei dat mijn bloedingen op 6 en 9 week nog van de innesterling waren (bij mn 2e kindje) en nu had ik met 6/7wk weer innestelingsbloeding en een goeie echo, helaas met 10 weken brak de hel los in een grote bloeding maar mn zoontje zit er gelukkig nog steeds :D

9. Trees

Trees Niet meer actief

Klopt je kan zeker nog bloed van de innesteling verliezen in het eerste trimester. Mijn gyn heeft dat ook weleens verteld. Hopelijk stelt het jullie wat gerust.

10. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben nu 8 weken en aantal dagen zwanger en heb vanaf week 4 elke dag bloedingen. Ben inmiddels al 3x voor onderzoek geweest en alles is goed! De baby doet het prima!

Ik ben ook erg bang moet ik zeggen maar soms schijnt het er gewoon bij te horen. Het kan natuurlijk ook de andere kant op gaan maar daar gaan we niet aan denken ;)

Dus het hoeft niet altijd perse wat ergs te zijn!

Grt Marieke

11. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

Jan 7, 2009
    293
    0
    0
    Hier ook zondag met bijna 5 weken ineens bloedingen. Maandags was de echo goed. Bloeden heeft 4 dagen aangehouden en nu is het weer over. Maandag krijg ik weer een echo. Heel spannend. Jij ook veel sterkte. Je blijft je rot schrikken.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik had met 13 weken een bloedinkje, maar niets aan de hand gelukkig. volgens de vk gebeurd het heel vaak het kan ook een gespronge ader zijn of iets zei zij.

13. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Ook ik had bloedverlies. Met 4 en een halve week wat rozig bloedverlies en met ruim 9 weken helder bloedverlies. Met ruim 9 weken kwam het waarschijnlijk ook van wat hardere ontlasting en daardoor een gesprongen adertje. Wel had ik voor die tijd al twee keer een kloppend hartje op de echo gezien en dat gaf wel wat rust maar je weet het nooit. Veel sterkte.

14. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bedankt voor de antwoorden!
    ik hoop dat het allemaal wel meevalt, hier ga ik in ieder geval wel van uit.
    en idd je blijft je rot schrikken helaas...
    noujah op naar dinsdag, hoop een klopend hartje te zien!

Share This Page