Hi meiden, Wij weten sinds 19 december dat we zwanger zijn van ons eerste kindje. Ik heb heel lang die ongi krampen gehad en sinds gister is dit ineens weg. Ik ben zo onzeker. We hebben ook net te horen gekregen dat het bij onze vrienden niet goed zit, dat maakt me ook wat ongeruster. Ben ook wel een muts ook, als ik krampen heb ben ik bang dat het niet goed zit en ongi zal worden en nu zijn de krampen weg en ben ik ook bang dat het niet goed zit. Maar mijn vraag was dus eigenlijk of die kramp zo maar ineens weg kan zijn en of dat normaal is? Maak me echt zorgen...ben ongeveer 5 en een halve week zwanger, heb 7 januari een echo omdat mijn menstruatie heel onregelmatig was, dus kan ook langer of korter zijn...maar ik schat nu 5 en een halve week... Liefs
Het kan zomaar ineens weg zijn. Je baarmoeder is nu aan het groeien en zich aan het viorbereidden op de zwangerschap. Soms voel je dat en soms niet.
Eens, ik had het een paar dagen wel, dan weer niet, dan weer wel. Heb het nu nog af en toe en dan met name in de avond als ik moe ben of veel heb gedaan.
Hoi! Bedankt voor jullie antwoord, stelt me wel iets gerust . Ik maak me er ook veel te veel druk om, probeer het niet te doen, maar dat is zo moeilijk! Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die een dagje geen pijn heeft. Het is verder ook mijn enige Zwangerschaps symptoom. Ben verder niet misselijk, geen pijntjes enzo. Liefs
hallo, ik zal je vertellen... vanaf week 5 tot week 12 ofzo heb ik zulke erge buikpijn en krampen gehad, niet normaal! echt telkens weer gebeld, dit kan niet goed zijn dacht ik, ze hebben niks kunnen vinden en waarschijnlijk groeien van baarmoeder... het deed mij zo'n pijn, dat ik dscht, dit voelt als weeen ( terwijl ik nieteens weet hoe dat voelt vooralsnog hahaha ) het kwam opzetten, en dan 10 min ongeveer lag ik op de grond van de pijn, daarna zakte het af en weg was het!! ben nu 30 weken zwanger en alles is perfect!!! dus, laat je niet uit het veld slaan... en geniet! het is zo voorbij... x ps : ik ook van misselijkheid geen last gehad, ik had dit dan weer haha
Ook ik had dit in het begin een paar dagen wel en dan weer een paar dagen niet! Maakte me toen ook vooral druk om het wel hebben van die krampen, maar inderdaad, de baarmoeder is zich aan het voorbereiden! Lekker genieten van het (nog) niet hebben van kwaaltjes, heerlijk toch!
Ik heb er ook geen last meer van(gelukkig!), maar ben ietsie pietsie verder dan jij. Maar geen zwangerschap is hetzelfde hoor! Ik zou me geen zorgen maken. Komt straks wel een ander kwaaltje om de hoek kijken waardoor je weet dat je zwanger bent.
Dankje jullie wel allemaal! Hoop dat ik ervan kan gaan genieten. Probeer me ook echt voor te nemen me minder zorgen te maken. Maar het stelt me al wel gerust dat het in ieder geval normaal is als de kramp ineens langere tijd weg is. Liefs
Ik ben morgen 13 weken en heb het nog steeds. Echt met vlagen, en heb de verloskundige ook wel vaak gebeld maar dit hoort er toch echt allemaal bij.