piep, even een vragen, mijn kop zit vol snot! en vroeg me af of je eigenlijk vicks mag gebruiken tijdens de zwangerschap? ik word echt zot, ik loop erbij als nen mongool, kan niet met men mond toe eten , hoor slecht, druk achter men oren,....zou hier toch graag vanaf geraken. groetjes sinfidel
Je mag ook neusspray gebruiken, alleen niet alle soorten en niet tevaak/te lang. Als je het bij de apotheek even vraagt, weten ze precies wat je wel en niet mag hebben.
neusspray's werken zowiezo ni bij mij, maar had ook ergens gelezen dat gewone zoutoplossing zelf niet goed is (tegen te hoge bloeddruk)
Joh serieus Dan mag ik vast ook geen zout meer op m'n piepers Dat kun je gewoon gebruiken hoor, tenzij je toch al knetterhoge bloeddruk hebt of van plan bent het de rest van je zwangerschap dagelijks 10x te gaan gebruiken..
Ik zit ook aan de zoutoplossing van de AH merk voor baby's , kinderen en volwassenen. Mijn oor zit al meer dan 2 weken dicht en vertikt het gewoon om niet open te gaan zal vast komen omdat ik nu 2x achterelkaar verkouden ben. Ik kijk het nog een paar dagen aan en dan maar weer de HA bellen mocht het niet open springen. Ook stomen doe ik 1x per dag.