ZAterdag heb ik getest, voor mijn NOD: positief, sinds die tijd heb ik enorme steken in mijn onderbuik, soms links soms rechts. Ik wordt hier zo onzeker van, heb het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden.... Dus vanmorgen nog maar even naar de kruidvat geweest voor een andere test, die zegt ook dat ik zwanger ben.... Ik kan het bijna niet geloven en ben enerzijds enorm blij en anderzijds zo onzeker..... Ik vind het jammer dat ik er niet echt van kan genieten. Maar dat zullen wel meer meiden hebben denk ik, ik wacht vol spannning de 12 weken af, maar dat duurt zoooooo lang!!!!!!! Dit wilde ik gewoon even kwijt! Groetjes Safian.
ik ben blij te zien dat je eindelijk hier komt posten meid!! van harte gefeliciteerd en probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten
Hey Safian! Wat moeilijk kan het soms zijn om echt te geloven dat je zwanger bent. Maar als de testen het aangeven dan kan je er echt wel van uit gaan hoor! Gefeliciteerd dus!!!! Ik begrijp trouwens wel wat je bedoelt, want ik heb precies hetzelfde gehad. Heel veel kramp in het begin, net alsof je ongi moet worden! Ik heb hier op het forum gelezen dat het krampen zijn van je baarmoeder en dat het vrij normaal is. Inmiddels heb ik niet zoveel kramp meer, dat maakt mij dan weer onzeker... Gek hè! Als je namelijk kramp hebt, dan weet je in ieder geval dat daar binnen iets bezig is! Heel veel succes en geniet er van! Liefs, DAGDAG
meisje heb dat ook af en toe maak je maar niet te veel zorgen is idd het uitrekken van de baarmoeder een vriendin van mij vertelde gisteren ook dat ze er erg veel last van had. nu nog fftjes net als wij allemaal de 12 weken rondkrijgen
vam harte gefeliciteerd ik heb ook puikpijn gehad en heb het zelfs nu nog steeds of ik ongesteld moet worden.....je baarmoeder gaat natuurlijk uit grooter worden......probeer er van te genieten
Van harte gefeliciteerd Ik hoor van iedereen dat die krampje erbij horen. En 2 x streepje, kan haast niet meer missen he Ga er maar lekker van genieten Liefs, Corina
Goh ik ben nu wel een beetje gerust gesteld! Bedankt voor jullie reacties. @lana: Wij zijn even ver, heb je ook voor je NOD getest? En wanneer wist je het? Ben erg benieuwd! Groetjes Safian
Ik kan me dat zo goed voorstellen, ik heb precies hetzelfde! Ik weet dat ik zwanger ben maar ik durf nog niet echt te geloven dat het echt zo is! En die buikkrampen... soms bijna nog erger dan ongesteld worden En die twaalf weken duren inderdaad heel erg lang!
ik heb 6 dagen voor nod getest en daarna 5 dagen voor alle 3 tests waren positief. nu hopen dat alles goed blijft gaan. 14 februari uitgeteld