Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben met die pijn. Ik ben nu in mijn 5de week en heb inderdaad ook van die vervelende krampen. Het zweet breekt me dan zelfs uit. Inderdaad hetzelfde gevoel als ongesteld worden. Dat zijn dus blijkbaar bandenpijnen? Oké. En hoe lang duren die dan? Ze worden al wel minder. Één keer per dag voel ik nog wel wat. Gefeliciteerd iedereen! Moge de eerste 12 weken voor iedereen voorspoedig verlopen!! (en snel trouwens, hahaha)
Hallo allemaal, Ik heb net van de dokter te horen gekregen dat ik ongeveer 4 weken zwanger ben!! Ik had hier geen flauw idee van want ik kamp al dagen met heftige menstruatiepijn.. om deze reden hadden ze dus ook mijn urine getest en jawel!! Ik ben erg blij, maar ook een beetje angstig.. ik heb de afgelopen dagen namelijk wel een paar pijnstillers geslikt (ibuproven en aleve) tegen de heftige pijn, kan dit kwaad? De dokter zegt van niet.. i hope so!! Over de krampen zei de arts dat dit inderdaad voorkomt, het is de baarmoeder die zich aan het voorbereiden is.. Iedereen veel sterkte met het zwanger zijn! Ik wilde het even met jullie delen..
hoi allemaal, ook ik heb last van steken/krampen, onder in mijn buik, ik ben nu zo'n negen dagen overtijd en heb de na de eerste dag meteen een test gedaan, deze was positief, de volgende dag heb ik meteen de dokter gebeld, daar kon ik 's middags terecht, ook hij testte en ook daar bleek de test positief, ook ik ben dolgelukkig, maar ergens heb ik ook nog grote twijfels. deze twijfels komen voornamelijk omdat ik niet weet hoelang mijn ccyclus duurt omdat ik net een maand ervoor gestopt was met de pil, hierna ben ik pas 1 keer ongesteld geworden (eind mei) en dan nu al raak?! ik meende altijd dat wij er wel drie jaar voor nodig zouden hebben. die krampen in je onderbuik geven je inderdaad het gevoel dat je ongesteld moet worden, ik moet ook sneller plassen en heb pijnlijke borsten. ik ben ook erg blij als ik dadelijk mijn eerste echo heb gehad, maar dat duurt nog zo lang!!! ik heb de neiging om nog een aantal tests te kopen en elke week een keer te testen, zodat ik zeker weet dat ik zwanger ben!! maar ja, of dat zin heeft?? ik wilde dit even kwijt, aangezien ik lees dat velen van jullie ook zo'n gevoel hebben van ongeloof!
Van Harte gefeliciteerd!!!! Ook hier mega krampen gehad, dacht ook dat de ongi eraan kwam maar nee hoor, ben toch echt zwanger Ga er lekker van genieten meid
Hoi hoi, Gefeliciteerd. Dat gevoel heb ik ook drie keer mee gemaakt en hoop gauw voor de vierde keer Dan ben je eindelijk zwanger en ben je even dol gelukkig en dan opeens komt die onzekerheid dan duurd die 12 weken erg lang hoor. Maar voor je het weet is het achter af zo weer voor bij. Stom he maar toch is het heerlijk Geniet er van en veel succes. Liefs Lover
Hai meid, Allereerst wil ik je feliciteren met je zwangerschap. We zijn volgens mij allemaal onzeker in de begin fase van onze zwangerschap. Geniet van je zwangerschap! Liefs Najet
hmmmm, leuk om nu nog reacties te krijgen!! De 12 week kruipen inderdaad voorbij, heb al 1 echo gehad bij 6 week en dat leek goed: een kloppend hartje, over een week of 2 wil ik weer even kijken, dan ben ik 10 week en als alles dan nog goed is is de kans dat het misgaat al een heeeeeeel stuk kleiner, toch blijft het spannend volgens mij! Jullie ook allemaal succes en sterkte met de 1e 12 week........