Ik heb gister een geslachtsecho gehad en ze kon niet zien wat het is. Ik zag net als zij een piemeltje en toen weer een soort van hamburger.. Huh wat is het nu?? Ze was naar eventueel balletjes aan het zoeken en die zag ze ook niet of nog niet..Het geen wat uitstak kan 2 dingen zijn of inderdaad een piemeltje of clitores.. Wie heeft dit ook gehad en was het zo onduidelijk en wanneer was het goed zichtbaar wat het geslacht van de baby is..Ik mag over een week terug komen en misschien is het dan wel duidelijk.
Wat jammer meid. Wij konden het wel al met 13+6 dagen bij ons ventje zien toen Ben benieuwd volgende week dan
En dit is de reden waarom ik met 15 weken nog geen geslachtbepaling zou laten doen Ik zou zeker wachten tot 17-18 weken en hopen dat zij/hij het dan wil prijsgeven
Ons meisje lag met 18 weken zo diep met haar kontje in mn bekken, dat het niet 100% duidelijk was. Gyn dacht een meisje en met 24 weken is dat bevestigd. Misschien beetje vreemde termijnen.... maar ik heb met 18 weken een SEO gehad (obv combinatietest) en daarna de officiele SEO met 24 weken. (Duitsland)
Mijn oudste zoon heb ik het nooit geweten omdat het nooit zichtbaar was.. Ik kwam er dan pas achter toen die emaal geboren was.. Ik was 100% zeker van een meisje en dan zeggen ze ineens gefeliciteerd met je zoon huh ene zoon... Ja u heeft een zoon.. Nou ik moest wel even omschakelen.. Ik was iniedergeval niet zo stom om jurkjes te kopen die had ik gelukkig niet
Hier met 15wk dacht de gyn ook een zoals zij het noemde 'derde beentje' te zien. Maar ook verder nog geen balzakje ofzo. Vermoeden een jongetje. Met de 19wk en 20wk was het duidelijk een jongetje... met de 20wk echo lag ie zelfs met z'n pielemans te spelen....Dus een echte kerel hoe klein ook
tot max veertien weken ziet het geslacht er nog vrijwel hetzelfde uit voor zowel jongens als meisjes http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/bevallingslijst-forum/147797d1304338934-november-2011-mamas-773367908_5_itgk.jpeg
15 weken is ook wel vroeg voor een geslachtsecho.....mij wilde ze tot de 20 weken helemaal niet vertellen wat ze dachten te zien, omdat dit nog zo veel op elkaar kan lijken
Ik weet dat het er zo uit ziet.. Hier geven ze aan tot 14 weken maar het kan zelfs nog langer duren voordat het veranderd.. Geheel afhankelijk van de groei van je kind.. Ik ben dan ook blij dat ze ook gewoon netjes zei dat ze het gewoon niet zag en dan ook geen gok deed.. Nee hoor kom nog maar een x terug want ik ga nu echt niets zeggen...
Bij mij was het zichtbaar met 16.3 wkn. Het was erg duidelijk en geen enkele twijfel. Hoop dat je het bij de volgende echo wel kan zien.
Ik was bijna zestien weken en toen dacht ze dat ze niets zag en bij 19 weken was het duidelijk een jongetje. 15 weken is echt nog heel erg vroeg om iets over het geslacht te zeggen. Je kunt beter tussen de 18 en 20 weken een geslachtsbepaling plannen.
Je hebt hier ook 2 echo praktijken zitten de 1 doet het met 18 a 19 weken en de ander 15 weken.. Ik dacht ik ga gewoon naar die waar ze het vanaf 15 weken doen.. Die andere zullen het inderdaad niet voor niets zeggen dat ze het pas vanaf 18 a 19 weken doen... Mijn zusje heeft ene echo laten doen met 16 weken nou dat kon zelfs iemand nog zien die nog nooit een echo had gezien dat dat een jongen was.. Je zag echt helemaal in volle glorie een piemeltje en balletjes.. Hij dacht zo ik ga er even voor liggen.. daar was geen twijfel mogelijk...
Vandaag weer een echo gehad en het was toch geen meisje maar duidelijk een jongen... Het was wel ff omschakelen ondanks dat ik eigenlijk vorige week al dacht een piemel te zien.. Dus hier komt nog een jongen en een om en om
Hier met 17 weken nog niet helemaal duidelijk.. dacht zelf een eenmeisje te zien, de verloskundige ook maar was er niet zeker van. Donderdag hebben we SEO en gaan we nog een keertje spieken.