Geslacht nog niet zichtbaar

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door beebiegirl, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Ik heb gister een geslachtsecho gehad en ze kon niet zien wat het is. Ik zag net als zij een piemeltje en toen weer een soort van hamburger.. Huh wat is het nu?? Ze was naar eventueel balletjes aan het zoeken en die zag ze ook niet of nog niet..Het geen wat uitstak kan 2 dingen zijn of inderdaad een piemeltje of clitores.. Wie heeft dit ook gehad en was het zo onduidelijk en wanneer was het goed zichtbaar wat het geslacht van de baby is..Ik mag over een week terug komen en misschien is het dan wel duidelijk. :)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat jammer meid.
    Wij konden het wel al met 13+6 dagen bij ons ventje zien toen:)
    Ben benieuwd volgende week dan ;)

3. vive2

vive2 Fanatiek lid

Met 16 wk vermoedde de gyn een meisje, en met 18 wk werd het bevestigd. Succes met wachten!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    En dit is de reden waarom ik met 15 weken nog geen geslachtbepaling zou laten doen ;)

Ik zou zeker wachten tot 17-18 weken en hopen dat zij/hij het dan wil prijsgeven :):)

5. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    het maakt niet zo veel uit heb ik nog een extra echo in het vooruitzicht ;)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ons meisje lag met 18 weken zo diep met haar kontje in mn bekken, dat het niet 100% duidelijk was. Gyn dacht een meisje en met 24 weken is dat bevestigd.
    Misschien beetje vreemde termijnen.... maar ik heb met 18 weken een SEO gehad (obv combinatietest) en daarna de officiele SEO met 24 weken. (Duitsland)

7. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Mijn oudste zoon heb ik het nooit geweten omdat het nooit zichtbaar was.. Ik kwam er dan pas achter toen die emaal geboren was.. Ik was 100% zeker van een meisje en dan zeggen ze ineens gefeliciteerd met je zoon:$ huh ene zoon... Ja u heeft een zoon.. Nou ik moest wel even omschakelen.. Ik was iniedergeval niet zo stom om jurkjes te kopen die had ik gelukkig niet :p

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hier met 15wk dacht de gyn ook een zoals zij het noemde 'derde beentje' te zien. Maar ook verder nog geen balzakje ofzo.
    Vermoeden een jongetje.

Met de 19wk en 20wk was het duidelijk een jongetje... met de 20wk echo lag ie zelfs met z'n pielemans te spelen....Dus een echte kerel hoe klein ook :)

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    15 weken is ook wel vroeg voor een geslachtsecho.....mij wilde ze tot de 20 weken helemaal niet vertellen wat ze dachten te zien, omdat dit nog zo veel op elkaar kan lijken ;)

11. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0

Ik weet dat het er zo uit ziet.. Hier geven ze aan tot 14 weken maar het kan zelfs nog langer duren voordat het veranderd.. Geheel afhankelijk van de groei van je kind.. Ik ben dan ook blij dat ze ook gewoon netjes zei dat ze het gewoon niet zag en dan ook geen gok deed.. Nee hoor kom nog maar een x terug want ik ga nu echt niets zeggen...

12. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bij mij was het zichtbaar met 16.3 wkn.
    Het was erg duidelijk en geen enkele twijfel.
    Hoop dat je het bij de volgende echo wel kan zien.

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hier was het met 16.1 nog niet zichtbaar, wel vermoeden.Een week later was dat vermoeden juist.

14. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was bijna zestien weken en toen dacht ze dat ze niets zag en bij 19 weken was het duidelijk een jongetje. 15 weken is echt nog heel erg vroeg om iets over het geslacht te zeggen. Je kunt beter tussen de 18 en 20 weken een geslachtsbepaling plannen.

15. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Je hebt hier ook 2 echo praktijken zitten de 1 doet het met 18 a 19 weken en de ander 15 weken..

Ik dacht ik ga gewoon naar die waar ze het vanaf 15 weken doen.. Die andere zullen het inderdaad niet voor niets zeggen dat ze het pas vanaf 18 a 19 weken doen...

Mijn zusje heeft ene echo laten doen met 16 weken nou dat kon zelfs iemand nog zien die nog nooit een echo had gezien dat dat een jongen was.. Je zag echt helemaal in volle glorie een piemeltje en balletjes.. Hij dacht zo ik ga er even voor liggen.. daar was geen twijfel mogelijk...

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Met 14.3 weken was t een jongen en nu nog steeds;)

vorige keer met 16.1 weken duidelijk n jongen

17. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Nog 3 dagen wachten:p:p:p:p En dan weet ik het misschien nog niet hahaha:p:p:p:p

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heb je eigenlijk geen foto?? Kunnen er mee kijken:)

19. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Vandaag weer een echo gehad en het was toch geen meisje maar duidelijk een jongen... Het was wel ff omschakelen ondanks dat ik eigenlijk vorige week al dacht een piemel te zien..

Dus hier komt nog een jongen en een om en om :)

20. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hier met 17 weken nog niet helemaal duidelijk..
    dacht zelf een eenmeisje te zien, de verloskundige ook maar was er niet zeker van.
    Donderdag hebben we SEO en gaan we nog een keertje spieken.

Deel Deze Pagina