Ik ben nog maar pril zwanger en voor de eerste keer. Ik heb gelukkig weinig kwaaltjes tot nu toe. Waar ik sinds gister wel last van heb gekregen is een soort kramp/ zeurderige pijn in mijn buik. Moeilijk te omschrijven pijn. Ik kan ook niet echt de pijn plaatsen bij een al eerder gevoelde pijn. Dit houdt ongeveer 10 minuten aan en daarna zakt het weer af. Ik word er een beetje( heel licht) misselijk van. Ik kan dan verder wel lopen, maar liever niet. Is het een normaal verschijnsel om in het begin last te hebben van je buik? Of moet ik toch even langs de huisarts gaan. Ik voel me verder wel goed, alleen af en toe dus die vervelende buikpijn. alvast bedankt, Bo
hoi Bo, sorry dat het even duurde voor je antwoord kreeg. Onderbuikpijn en kramp horen bij een beginnende zwangerschap. Het kan ook een soort ongesteldheidspijn zijn. Je hoeft je er geen zorgen om te maken. Het is de groeiende baarmoeder. Alleen als je heftige kramp hebt gepaard met helderrood bloedverlies heb je kans dat het misgaat. Mirjam