Titel zegt het al: ik moet echt om de 15 minuten naar de wc! En dan zijn het echt van die miniplasjes. Hoe kan dit? Ik bedoel, als je verder heen bent dan drukt het kindje op je blaas, op dit moment nog niks. Wat verklaard deze plasjes dan?
Ik had dat ook al voor mijn NOD. Het heeft een paar weken geduurd en toen werd het minder. Ik denk dat het door de hormonen komt. Ik had in ieder geval geen blaasontsteking, ik was gewoon zwanger
Haha, ben benieuwd! Denk ook niet dat het een blaasontsteking is, want heb geen pijntjes en mijn urine is niet troebel.
ik had het ook het hoort er bij nu in de laatste weken heb ik het weer omdat de kleine nu is ingedaald, geen zorgen maken dus maar vervelend is het wel.
Ik heb het ook idd, volgens mij komt het inderdaad door de hormonen! We zijn trouwens even ver zie ik.
Is een voorkomend verschijnsel. Er zijn er zoveel, hopelijk blijft het hierbij. Dan zou ik ervoor tekenen!
Aan het begin zit de baby nog in de kleine bekken, vlak bij je blaas. Daardoor loopt je urine sneller je urinebuis in en heb je sneller het gevoel dat je moet plassen. Dat schijnt na 3 maanden over te zijn, en dan later kun je het weer krijgen omdat er niet zoveel ruimte meer is voor je blaas. Ik blijf wel in beweging, met al die loopjes naar het toilet...
Ik had 't in 't begin ook wel maar meestal bij vlagen. 'k Merk nu juist dat ik vaak moet en als ik 's nachts wakker wordt moet ik ook gelijk, soms wel 2x.
Yep had ik ook en trust me... je krijgt een innige relatie met Mr. Toiletpot. hihihi Als ik voor elke keer 10 ct kreeg? *whohoooooooooooo i'm rich!"
Ik had dat ook in de eerste weken, na 3-4 maanden werd het minder en straks als het goed is, gaat dat ook weer aan het einde van je zw.schap komen. Komt omdat de bm op je blaas drukt en ruimte aan het maken is, je blaas moet daar nog aan wennen en krijgt steeds het signaal: vol vandaar de mini plasjes als het plassen pijn doet, dan even naar de HA want dan kan je blaasontsteking hebben.
kan heel goed hoor ik had het ook en heb nog steeds periodes in mn zwangerschap dat het weer hopeloos is