Hallo Dames, Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en heb best iets genants en kan hier op internet ook niet zoveel info over vinden en ik vraag me of dit normaal is of dat ik me zorgen moet maken.. graag jullie hulp! Het zit zo... Sinds vorige week moet ik wel 3 a 4 keer per dag schoon ondergoed aan doen want elke keer als ik kijk is deze doorweekt! Het is niet gelig maar eerder doorzichtig vocht dus ik neem aan dat het vaginaal is.. het ruikt ook niet zo heel fris.. Weten jullie wat dit is??
Geen genante vraag hoor. Heel:veel vrouwen hebben hier last van tijdens de zwangerschap, je hebt gewoon meer afscheiding. Ik heb er ook last van ik moet gewoon ook echt inlegkruisje in hebben. Misschien ook een idee voor jou. En gefeliciteerd met je zwangerschap.
Heel normaal in je zwangerschap. Zolang het maar niet gaat jeuken Of heel erg ruiken bijv. Je kan best een inlegkruisje indoen, maar ik hoorde dat teveel van die dingen ook niet goed is, kan de boel gaan broeien daar. Zelf doe ik ze in als ik weg moet, 's avonds niet. Katoenen onderbroeken zijn het beste.
Heel de zwangerschap inlegkruisjes ingehad .. Als je ze maar vaak verschoont. Maar is indd heel normaal
Hier ook een grootverbruiker inlegkruisjes. Bij de vorige zwangerschap ook. Het scheelt nog wel welk inlegkruisje je hebt. Ik heb die van Libresse en die broeien voor mijn gevoel minder dan allways/alldays. Niks genants aan dus
Ik gebruik het liefste Tena inlegkruisjes deze vind ik persoonlijk het fijnste. Verschilt namelijk per inlegkruisje. Heb ze ook van het huismerk C1000 gehad en dat stonk na een uur al, voelde ook synthetisch aan. Die van Tena daarentegen zijn heel fijn in gebruik.
Heel herkenbaar hoor! Je hoeft je er niet voor te schamen. Als er bij mij soms een 'luchtje' aan zit spoel ik weleens met een vaginale spoeling van multi-gyn. (een bruistablet die je oplost in zo'n vaginaal douche) Deze mag je gewoon gebruiken tijdens je zwangerschap en is bij de meeste drogisten te koop.
Bedankt dames! Ben dus niet de enige.... Maar is afscheiding niet dikker? Tenminste mijn normale afscheiding wel..
Ja, hier nog iemand hoor.. Zijn echt golven haha, en is erg waterig.. Al vanaf begin vd zwangerschap.. Hier gaan ook heel wat inlegkruisjes doorheen.. Vaak verschonen is wel belangrijk. Als ik thuis ben 's avonds doe ik er vaak geen een meer in.. Tis lastig, maar je doet er niks aan
Het wisselt is mijn ervaring. In het begin heel veel last van, toen nauwelijks en na 28 weken begon het weer. Ik gebruik inlegkruisjes en wissel bij elk toiletbezoek, omdat ik voor de zwangerschap wel eens een schimmelinfectie had. Soms voelde ik gewoon alles lopen. Net water idd. Het enige verschil is de substantie, om het zo maar te zeggen. Soms heel helder en doorzichtig en soms helder wit. Schijnt aan de wisselende hormonen te liggen De laatste weken gaat het 's nachts gewoon door. Ik draag dan gewoon katoenen broekjes. Trouwens, vaak is het kruisje van kanten ondergoed gewoon katoen. Dat kan je ook blijven dragen. Wel je ondergoed op 60 graden wassen, zodat schimmel geen kans krijgt (tip van de vk)
Jeuk kan wijzen op een schimmelinfectie. Moet je niet mee blijven doorlopen. Gewoon even laten checken bij de dokter.
en jeuk is niet fijn, schimmelinfectie is zo verholpen.. maar blijf er niet te lang mee lopen want dan duurt het een tijd voor het weg is. Vorige zwangerschap heb ik 3 infecties gehad en deze ook al weer 2.. fijn he die hormoon wisselingen in je lijf haha.. oh en dat 'vloeien' zeer herkenbaar hahaha
ow ja hoor! Soms hebben we een waterval en soms is het een elastisch prutje erg nasty!!! Draag strings maar vouw daar het inlegkruisje om heen want vind die speciale voor in je string niks!