buikkrampen en net zwanger

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mir5, Aug 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mir5

Mir5 Lid

Aug 16, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Echt super dat er een site als deze bestaat. Ik heb gisteren een positieve test gekregen (na 3 dgn overtijd gedaan). Echt super leuk en spannend allemaal.
    Maar nu komt mijn vraag.

ongeveer 4 tot 6 dgn na de bevruchting kreeg ik in de ochtend steken en kramp in mijn onderbuik, best hevig. Daarna is het minder geworden en voel ik eigenlijk elke dag wel een beetje kramp in mijn onderbuik, soms wat heftiger steken, rond mijn verwachtte menstruatie was ik er zeker van dat het menstruatiepijn was en ik ongesteld zou worden maar gelukkig niet, ik ben toch zwanger. Maar al die krampen is dat wel normaal? Mijn dokter wist volgens mij niet wat hij moest zeggen, tja kan goed gaan kan fout gaan was zijn reactie. Alleen ben ik super blij dat ik zwanger ben en wil ik gewoon weten of die krampen zorgelijk zijn, zodat ik gewoon kan gaan genieten of actie kan ondernemen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

nee die krampen kunnen erbij horen. Je baarmoeder reageert op de veranderingen.

Mirjam

Share This Page