hallo ik heb op internet een test gedaan om te kijken wanneer mijn eisprong is en dat is a.s. dinsdag. nou ben ik net een paar weken met de pil gestopt en heb nog geen normale ongi gehad. ik heb vorige week gemeenschap gehda en heb sinds 1,5 dag daarna last van buikkrampen en sinds gister last van slijmverleis. kan het zijn dat mijn eisprong eeder was dan volgens de berekening omdat ik net gestopt ben met de pil? en is dat slijmverlies normaal? er staat op dit forum dat buikkrampen erbij hoort maar is dat in mijn geval ook zo of is het een nawerking van de pil. ze zeggen dat dat niet kan maar je weet het nooit toch.. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. groetjes,
het zou idd de eisprong kunnen zijn. Dat kan gepaard gaan met krampen en meer slijmverlies is ook normaal. is het helder rekbaar slijm?
@ Chubby, In een ander topic las ik dat je last had van wit slijm? Dus is het nou wit, of doorzichtig en elastisch?
als het helder rekbaar is dan is het vruchtbaar slijm en ben je nu dus vruchtbaar en gaaat je ei eraan komen.
oow bedankt dat is wel handig om te weten en dan klopt mijn berekening dus toch wel. nou ja we gaan nu dus door met proberen als ik verder wat weet dan laat ik het weten. mijn buikkrampen zijn trouwens over en het slijm is ook bijna weg. moet alleen 100x plassen maar dat zit vast tussen mijn oren groetjes