ik weet het echt ni meer!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door knorry, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heb over 2 weken geleden een test gedaan en die was negatief.
    dus heb terug mijn primolut beginnen te nemen 10 dagen aan een stuk.
    om mijn regels terug der door te krijgen, dus je moet een week wachten en dan krijg je normaal je regels. zondag was het het een week geleden da ik was gestopt met primolut. dus moest ik dees weekend mijn regels krijgen en het is nu al woensdag en nog altijd niks.
    heb wel wa last van mijn borsten, en ook da ik regelmatig naar het toilet moet gaan maar voor de rest niks. ook mijn urine ziet ni donker.
    ik weet echt niet wat ik moet doen heb zo ne schrik om nen test te gaan halen. dat het negatieve test wordt.
    kan iemand mij moed inspreken of zeggen wat ik moet doen?

groetjes ann.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pfff, tja er zit een kleine kans in natuurlijk dat je zwanger bent.. Ik zou echt gaan testen, onzekerheid is toch ook niks! En ik ga ff van t positieve uit, stel dat ie wél positief is.. kan je des te langer juist wél van je zwangerschap genieten@!

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Toch testen. Ik had pas na 1,5 week een positieve test, daarvoor bleef ie ook negatief. Ik had ook de symptomen en ik vertrouwde mijn lichaam niet. Daarom nogmaals getest en toen wel positief! ik heb vorige week een echo gedaan. Als ik zou rekenen vanaf eerste dag van de menstruatie dan zou het ruim 8 weken geweest moeten zijn, maar op echo bleek dat ie nog geen 6 weken was! Dus klopte wel met testen. Alles in verhouding was prima, goed ingenesteld en zelfs al hartje gezien. Het blijkt dat ik een hele late eisprong heb gehad, daarom nu later ingenesteld en dus kindje jonger dan verwacht. ik wil je nu niet te veel positieve hoop geven, ik snap dat je het eng vind, maar hiermee wil ik alleen maar aangegeven dat elke vrouw anders is en dat het dus nog wel kan.. Heel veel succes, laat je even weten wat je doet? Sterkte! Ik leef met je mee...

4. ik ben al 3 jaar zo bezig testen gaan halen elke maand primolut slikken
    zo al 3 jaar aan een stuk.
    en daar wordt je zo bang van he!
    ik denk dat ik sebiet is langs de aphotheek ga lopen.
    ik wordt echt zot van die onzekerheid.
    dan als het negatief is dan heb ik wel een dipje maar ja dan misschien volgende maand beter.

heb des jaar een miskraam gehad en daar zit ook mijn schrik voor hoor.

5. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Kan me je angst heel goed voorstellen. Wat je ook besluit: sterkte en vooral veel succes! Hou me op de hoogte..

Deel Deze Pagina