Ik merk de laatste weken dat als we weggaan met de auto, die kleine onwijs druk word. We rijden hier het dorp uit, en die kleine begint gelijk druk te doen in mijn buik Iemand hier ook ervaring mee? Ik vind het wel grappig Ik zei tegen mijn man al, als die kleine geboren is zit die dalijk in zijn maxi-cosi mee te sturen en gas te geven
Ik heb er ook zo 1 die als ik in de auto ga zitten begint te bewegen. Vind het altijd wel gezellig! Groetjes Monique
Ik rij ongeveer 3 kwartier naar mijn werk, dat vind ze geweldig! Gaat meestal wel even lekker zitten schoppen!
Nope, jullie zijn niet de enige Voelt leuk! (behalve als de kleine uk onder m'n ribben kruipt, auw...)
mijn oudste deed dit ook altijd mijn jonsgte niet en als je nu ziet (ze zijn 5 jaar en 9 maanden) mijn oudste slaapt al voor we de straat uit zin (bij wijze van spreken) en mijn jonsgte is na een rit van 2 uur nog niet moe
Hahaha, heel herkenbaar! Zodra ik de eerste hobbel op de weg heb gehad, hobbelt de kleine de hele weg vrolijk mee!
Zodra ik in de auto zit, gaat het van trappeldetrap...dacht dat ie zich dan juist ontzettend verveelde
Ja hier ook.. Zo grappig! En als de auto dan iets te hard over een bult gaat (wat mijn vader vaak doet omdat hij steeds vergeet dat dat pijn doet bij mij) dan wordt ze helemaal druk hahaha
Inderdaad hihi was me niet echt opgevallen maar ik voel de kleine uk sinds kort en niet heel vaak, maar wel bijna altijd in de auto hihi, Of het komt door het muziekje
ohh wat lijkt me dat geweldig.. Moet helaas nog eventjes wachten.. Maar als ik dan aant het rijden ben, zal ik er even aan denken of ik het ook mee mag maken
heel herkenbaar..... dat had ik ook... en probeer dan je gedachte maar volledig bij het autorijden te houden..... gelukkig geen brokken gemaakt.. de laatste weken rijd ik niet meer zoveel en is de baby niet meer zo druk als ik rijd... maar eenmaal thuis..... hyperactief kind...
Ik zit nog dagelijks in de auto, maar veel kleine stukjes, dus dan is ie nog rustig, maar als ik idd wat verder weg ga, dan zit hij/zij lekker te schoppen. Laatst moest ik naar Rotterdam rijden, nou dat was wat... 2 uur is de beeb bezig geweest! Ik was blij dat ik over was.
onze meid geniet er ook duidelijk van ! Heb het nu al met vrienden over een bezoekje aan het pretpark, gaat allemaal goed komen...
herkenbaar, die van mij deden dat ook. Alleen was mijn blaas altijd de klos. Heel vervelend als je net file staat.