Hallo allemaal, Vorige week maandag eindelijk weer een positieve test, ZWANGER! Voor de vijfde keer... De vorige zwangerschappen eindigden tussen de 7 en 10 weken ale: Nu vind ik het heel moeilijk om er vertrouwen in te hebben dat het deze keer wel goed gaat. Ik voel me wel anders...... Hebben jullie nog tips of positieve verhalen die misschien kunnen helpen? Jullie allemaal gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!
In ieder geval gefeliciteerd met je positieve test, ik hoop dat je er ondanks alles toch van kunt genieten en dat het deze keer helemaal goed gaat komen! Krijg je nu een extra vroege echo?
We mogen inderdaad eerder. Wij hebben wel gekozen voor ruim 7 weken zodat we dan zeker weten hartactie (hopen) moeten zien. Dus echt even wachten tot 9 januari.........
Ik hoop voor je dat het dit keer allemaal mooi blijft zitten! Nog een weekje geduld tot de echo dus... Hopelijk is die zo voorbij en zie je een mooi kloppend hartje!
ik heb ook in je andere topic gereageerd geloof erin,houd moed ik heb hiervoor 4miskramen gehad,en ben nu toch zwanger
Gefeliciteerd meid, het is niet niks wat je meegemaakt hebt. Snap dat je onzeker bent, veel succes de 9e!