Hoi iedereen, Ik ben nieuw op dit forum en ik heb gelijk al een vraag. Ik slik de pil maar ik heb griep gehad en heb een aantal keer een beetje overgegeven en diaree gehad. Het was niet enorm heftig.Mijn vriend en ik hebben het een aantal keer gedaan.Ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat dit misschien onveilig was.(Ging een beetje automatisch.) Alleen, ik heb nu sinds een aantal dagen last van wat typische dingen waar ik normaal nooit last van heb. Ik ben afgelopen nacht heel erg misselijk geweest, moest echt bijna overgeven.Dit heb ik alleen als ik griep heb en dat heb ik op dit moment niet.Ik had woensdag op mijn werk aan het einde van de dag enorme darmkramp en had een misselijk gevoel.Ik heb het verder erg koud.Ik had gisteren heel veel witte afscheiding.Ik krijg het zomaar opeens erg warm.(Gloeiende wangen.)Ik heb buikpijn, een zeurende ongipijn onder in mijn buik en sinds vandaag ook rugpijn.(Heb ik normaal alleen als ik ongi moet worden.)Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan denken. Liefs, Sophia
DE pil is nooit 100 % btrouwbaar. Er is altijd een iniminiscul kansje dat je alsnog zwanger raakt. De een is het wat gemakkelijker dan de andere. Als je het zeker wil weten gooi er een testje tegen aan , blijft het te lang zo misschien toch even na de huisarts ofzo? Suc6
Ik ben 2x door de pil heen zwanger geraakt, dus het zou goed kunnen. Als je het zeker wilt dan weten moet je een test doen . Zou je er blij mee zijn mocht je zwanger zijn? En je vriend? Succes ermee! Groetjes Dayenne
Hey Dayenne en Alecia, Bedankt voor jullie reactie. Ik vergeet de pil nooit maar ik heb wel wat typische klachten.Ik denk inderdaad dat ik een test moet doen. Ik moet volgende week ongesteld worden dus ik wacht nog even. Tja, we willen wel kinderen, maar de planning was over een jaar of twee. Als ik inderdaad zwanger blijk, zal het wel een flinke schok voor ons zijn. Het is hoe dan ook gewenst hoor. Weten jullie trouwens of het slikken van de pil van invloed is op een test. Sophia
Bij me mams ook 2 x ik ben het resultaat en me zusje ook. hey suc6 sophia , wat het uitslag ook moge zijn!
Als je volgende week ongesteld moet worden dan zou het nu nog te vroeg zijn voor een test. Goed dat je nog even wacht. Voor zover ik weet heeft de pil geen invloed op een zwangerschapstest. Succes, en hou je me op de hoogte? Groetjes Dayenne
Hoi, Ik wacht nog een week af en dan doe ik een test.Heb net andere topics gelezen over dezelfde situatie als waarin ik nu verkeer en ik las dat je in de stopweek een onttrekkingsbloeding kan krijgen door het pilgebruik.Ik test dus hoe dan ook, bloed of geen bloed.Heb wel het gevoel dat dit een lange week gaat worden. Maar, ik wacht gewoon af. Heb ook de calculatortest gedaan van deze site en het klopt aardig.Weet alleen niet of je door het gebruik van de pil op hetzelfde moment een eisprong krijgt als bij een natuurlijke cyclus.Dus dat wanneer één of meerdere pillen niet gewerkt hebben, je eisprong dan nog op de natuurlijke dag vallen zeg maar. Ik houd jullie op de hoogte. Sophia
Hoi Dan kan je eisprong inderdaad anders zijn! Dat dachten ze bij mij ook... Ik ben namelijk ook door de pil heen zwanger geworden, dus de kans zit er echt wel zin! Ik was al zo'n 8 jaar aan de pil.. Liefs D.
Hey JsztD, Bedankt voor je reactie.Ik zat daar al aan te denken ja, dat de eisprong dan anders zou kunnen zijn.Begin toch wel een beetje bang te worden nu.Heb van die rare dingen, maar het kan ook zijn dat ik ze mezelf nu aan zit te praten.Werd vanmorgen in ieder geval misselijk wakker. Liefs, Sophia
Het zou inderdaad ook best kunnen dat je het 'jezelf het zwanger zijn aan het aanpraten' bent hoor.. door die onzekerheid wordt je ook misselijk en kan je menstruatie zelfs wegblijven.. Relax Wanneer kan je testen?
Hey, Volgende week donderdag slik ik mijn laatste pil.Vaak wordt ik al ongesteld terwijl ik de laatste of een na laatste pil nog moet slikken.Ik denk dat ik dus het einde van de week maar ga testen. Liefs, Sophia
Hey, Het is inderdaad spannend JsztD.Ik hoop toch niet op een zwangerschap omdat het niet gelegen komt.Heb namelijk net mijn droombaan te pakken.Heb een jaarcontract gekregen en dan is een zwangerschap niet zo handig.Verder ga ik verhuizen in september. Aan de andere kant, nu ik een heel klein beetje begin te wennen aan het idee dat het misschien toch het geval is, sta ik er ook niet afwijzend tegenover.Het is dus vooral de praktischekant waar ik enorm tegenop zie. Liefs, Sophia
Hoi Sophia, Dat herken ik... ik ben dus ook door de pil heen zwanger geworden en had net een jaarcontract gekregen (3 dagen ofzo) haha even schrikken maarja! Als je baas niet een totaal waardeloze vent/vrouw is en je goed functioneert mag je waarsch. wel blijven Alles komt toch altijd wel op zn pootjes terecht hoe dan ook
Hey! Het zal inderdaad lastig zijn met mijn baan.Daarom hadden mijn vriend en ik ook besloten om nog twee jaar te wachten omdat ik dan alles op de rails zou hebben. Als ik nu zwanger blijk, wordt het ook lastig om tijdelijke vervanging te zoeken voor mijn baan voor mijn werkgever.Ben bang dat ze daar niet blij mee zullen zijn. Ik heb liever gewoon een vast contract en zekerheid voordat ik aan kinderen begin. Maar goed, voorlopig moet ik nog even afwachten of ik zwanger ben. Ik ga me nog niet druk maken nu.Eerst een postieve test voordat ik me met dit soort zaken ga bezighouden. Liefs
Hoi, Ik ben niet ongesteld en het is inmiddels zaterdag. Er zat gisteren in mijn onderbroek wel afscheiding en als ik heel goed keek wat dat roze.Heb de huisart gebeld en hij zei nog even af te wachten omdat verkeerd pilgebruik er ook voor kan zorgen dat je later ongesteld wordt.Het kan ook door stress komen.Of...ik ben zwanger.Ik wacht nu nog een paar dagen en dan ga ik een test halen. Oh ja, normaal doen mijn borsten erg pijn voordat ik ongesteld moet worden en nu juist helemaal niet.Nogal vreemd. Liefs, Sophia
Hoi, ik zit ook in een een soort van dezelfde situatie! Ben aan de pil en ben hem 2 keer vergeten. Nu ben ik 2 weken geleden, 1 week erg misselijk geweest en krampen in mijn buik. Mijn borsten zitten vol met blauwe aders en mijn tepelhof is erg donker. Ook is mijn buik/baarmoeder erg bol, en het voelt erg hard aan. Nu ben ik zondag ongi geworden en woensdagavond was dat helemaal over. Normaal bloed is door tot vrijdag/zaterdag.. Testen zijn nog allemaal negatief.. Liefs..