etos zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by smiley18, Jan 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smiley18

smiley18 Actief lid

Oct 14, 2008
    117
    0
    16
    hallo,

wie gebruikt er hier allemaal etos zwanger worden pillen of heeft gebruikt en dus nu zwanger? :D

ik gebruik ze ook sinds kort maar me plas is zo geel steeds echt gewoon geel en niet donker maar fel geel heel raar en nog nooit gehad, ik dacht misschien ligt dat aan de vitaminen in die pillen..

liefss...

2. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben vandaag met etos zwanger worden begonnen.

Ik ga het zeker even in de gaten houden!

ik ben eigenlijk nu al van plan om snel over te stappen op gravitamon omdat ik die 2 pillen lastig vind en vind de pillen ook erg groot!

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik gebruik ze ook. Weet niet of het aan die pillen ligt, maar een aantal jaar geleden stopte ik met de pil (wilde eens kijken hoe mijn lichaam het zelf deed). Na 14 maanden niks geen ongi. Onderzoeken en ik bleek PCO te hebben, dus weer aan de pil gegaan. Nu kinderwens. Vorig jaar jan. gestopt met de pil en de etos pillen gaan slikken. Had toen een cyclus van om de 6 a 7 weken. Weet natuurlijk niet of het daaraan ligt, maar hoor vaak positieve verhalen. Over mijn urine is eigenlijk niks opgevallen, dat het echt veranderd is, maar heb wel soms echt gele urine (beetje lichtgevend zeg maar, maar dan anders hihi)

4. smiley18

smiley18 Actief lid

Oct 14, 2008
    117
    0
    16
    ja dat is bij mij dus ook echt bijna licht gevend.. ik dacht al dat het misschien aan de pillen lag :p

liefs..

Share This Page