Titel zegt al veel.. Ik heb veel last van buikrampen (soort ongie gevoel constant) en dan weer in de zijkanten bij de liesen. Soms irritante zeurdirige gevoel, maar soms ook echte steken. heb het niet eerder gehad, is dat normaal? Is dat een soort van, het eitje moet lichaam verlaten.. : (liever niet he ) Thnx!
Ik heb het nu ook iets, maar dan wel heeeeel lichtjes dus ik zou het niet weten... Wens je veel succes
Jah...ik had het ook en zo zwaar pijnlijk joh. Vorige twee maanden had ik het de dag van mijn uitgerekend ei en alleen die dag ook best heavy. Vorige week had ik het wel van maandag t/m donderdag, kon af en toe niet eesn rechtopstaan en liep moeilijk zelfs...soms aan één kant dan weer aan beide kanten bij navel (links en rechts ervan). Heb jij dit ook? Zelfs met paardrijden moest ik gewoon stoppen van de pijn soms. Nu is het wel weg. Hoop ook op innesteling maar heb verder nog geen tekens (hoeft ook niet) en slik veel pijnstillers e.d. i.v.m. een erge ontsteking in mijn mond dus baal daarvan en bang dat het nu niet goed gaat met bevruchting hierdoor....
Dames bedankt voor het reageren Hope heb idd hetzelfde, echt 2 dagen terug dacht ik dat het mn blaas was, na het geleegd te hebben ( sorry) was de pijn even erg, beide kanten en dan weer aan een kant. Nu af en toe van die steekjes. Heb ik eerder niet gehad. Dat terwijl ik denk dat het deze maand niet is gelukt. Hope we tellen eerst jou daagjes af, & Eimat dan ben ik aan de beurt! groetjes Sousa
Hoi Sousa, ik zat nog eens te denken want ik heb het rond mijn ei en jij zes dagen erna, maar kan hetzelfde zijn. Tja ik had niet opgeschreven in mijn agenda wanneer ik in augustus ongesteld was geworden dus ben uitgegaan van 28 dagen cyclus, kn er ook 29/30 zijn dus houdt voor mezelf toch 1 oktober als NOD dag. Ik hoop het zo maat vrees van niet, al een paar teleurstellingen gehad dan krijg je dat he..en jij? Ik heb geen voortekenen ook eigenlijk... Heb al wel veel Aloe Vera drankjes gehaald en een knuffel- en maansteen vanmorgen grijp alle kansen aan!
Hey Hope, Hopelijk gaat het lukken bij jou! Ik probeer het zoveel mogelijk van mij af te zetten(wat moeilijk kan). Ik vind de teleurstellingen aan het eind vd maand niet zo leuk, en heb wel vaker van die scheinsymptomen gehad (of 6 dagen overtijd en dan ineens mn nod). Hmm ik las ergens dat aloe vera helpt Ook maar gauw kopen. Nog twee daagjes spannend! K duim met je mee
Hey Sousa, ik probeer het ook van me af te zetten (iedere keer weer) maar dat lukt niet echt en deze pagina werkt er ook niet echt aan mee Ga er nu toch vanuit dat het deze maand niet rak is, voel niks enz. Hou mijn NOD dag op 1 oktober maandag want had mijn laatste datum (augustus) wanneer ik ongesteld werd niet genoteerd helaas en was vorge keer ook twee dagdn later dus ja...ik duim ook voor jou hoor!' Ik heb gisteren ook een knuffel- en maansteen gehaald aleen de maansteen barstte gelijk al een beetje hier en daar dus ga eens op dat forum vragen wat het kan zijn...
Hoi Sousa vervelend meid, die krampjes. Ik had daar de afgelopen ronde ook veel last van. een stekende en terekkerig gevoel. Lekker een warme kruik er op. met Aloe vera zou ik persoonlijk wat voorzichtig zijn. Tijdens de zwangerschap/ of wanneer je zwanger wil worden kun je sommige kruiden beter vermijden. Ik zou als ik jou was iets meer info zoeken over aloe vera. Zelf doe ik een opleiding in kruiden geneeskunde dus ik ben ook al het één en het ander aan info aan het verzamelen over wat ik wel of niet mag. Dit is in iedergeval wel een interessante link voor meiden die hier meer over willen weten. http://www.herbasanitas.nl/Zwangerschap ... ruiden.htm x
Hallo, heb deze cyclus ook een dag of 4 steken gehad (tijdens vruchtbare periode volgens banner) en vroeg me soms al af of er niks scheelde... Ook bij mij wisselde het af van kant, of beide kanten tegelijkertijd. Maar als het idd ook een teken van innesteling zou kunnen zijn, dan blijf ik maar lekker positief! Nog veel succes allemaal, groetjes
Succes meiden, ik heb zelf tot en met vandaag niet gevoeld! Vandaag wat moe en krampjes in de buik. Laten we hopen op meer roze succes meiden!
Ik voel sinds een paar dagen precies hetzelfde meiden....Wat is dit dan toch?Ik heb sinds 2 dagen ook echt een Gigantische pijn in me borsten. Ben benieuwd wat dit beteken Veel suc6 meiden
Je heb een paar mooie testen in een ander toppic ik kan jammer genoeg nog niet testen.... Maar komt goed,ik kijk er maar niet naar uit want dat heb ik al te vaak gedaan,maar voor jou gefeliciteerd
Succes meid, ik ben ook al een paar keer in de maling genomen door mezelf. Maar nu is het toch echt raak....... denk ik hahahahaha
Ik weet even niet wat ik nu van me lijf moet denken,die pijn in me buik en me borsten.....kan ik echt niet verklaren.. Ik wacht het wel even af
Essiegirly: Gefeliciteerd meid! Echt super voor je zeg! Shartje: zal idd eens wat nazoeken dan over Aloe Vera... Sousa: hoe gaat het met jou? Al wat meer tekenen misschien? Ik heb sinds gistermorgen echt een ongigevoel en vandaag nog wel eigenlijk dus zal wel komen vandaag of morgen Dat is best vreemd want vorige ronde had ik dat ongigevoel ook al sinds een donderdag en toen werd ik ook pas een zondag ongesteld en nu weer sinds vrijdag en denk toch dat maandag mijn NOD dag is dus wacht het nog maar af maar ga ervanuit dat ik gewoon ongi wordt helaas...
Heb je al getest Hope? Ik kan pas over een paar dagies testen...ben wel benieuwd want die borsten van me staan op ploffen :x
Sabrine: nee nog niet, hou maandag aan als mijn NOD dag en vrees toch van niet, heb geen enkel voorteken en voel wel ongi-krampjes dus ja. Voor jou ook erg spannend dan! Ben benieuwd, hoop het erg voor je hoor We houden elkaar hier wel in de gaten he?!