Test negatief maar niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Starry, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gisteren een test gedaan..negatief waar ik en me mannetje al van uit gingen maar toch voelde ik een kleine steek van binnen :cry:
    Mocht eigelijk vandaag pas testen zoals jullie kunnen zien aan mijn banner maar ik kon gewoon niet meer wachten :(
    Nu ben ik alleen nog niet ongesteld :) :(:
    We geven natuurlijk niet op :) we blijven het gewoon proberen!
    Wie heeft dit ook meegemaakt :(:
    Een test, negatief, maar nog niet ongesteld.

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Starry

Jammer zeg, ach miss test je straks wel posi hoop het voor je en was je test van gisteren te vroeg je weet maar nooit.

Ik heb het ook heb al 3 testen gedaan allemaal nega en ook nog steeds geen ongie maar ik moet 22-10 naar de gynaecoloog kijken waar het bij mij aan ligt dus ik moet ff afwachten nog.

Hoeveelste ronde zit jij dan en ben je al lang van de pil af?

Liefs wolly :)

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hi Wolly,

Het is voor ons de 1ste ronde.
    Dus de eerste poging voor ons nadat ik ben gestopt met de pil.
    We gingen er niet echt vanuit dat het meteen raak zou wezen maar toch voelde we wel een kleine steek.

4. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi meid

Miss over een paar daagjes nog eens testen? hoop het voor je, ik ga voor je duimen.

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zal ook voor jou duimen!
    Hoelang ben jij al bezig als ik vragen mag?
    En zat jij ook aan de pil?

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Je kan beter pas gaan testen als je minstens een aantal dagen overtijd bent. Dan heb je meer kans dat áls je zwanger bent, er meer hCG in je urine zit.

Misschien ben je nog te vroeg.

Groeten,
    Aleida

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het is ook allemaal zo spannend dat wachten he..
    Maar dan zou je toch wat moeten merken aan je lichaam als het wel zo zou wezen dat je in verwachting ben?
    Ik ga van de week dan nog een keer een test doen..

8. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Starry

Ik ben zelf al een jaar gestopt en ik word bijna niet ongie in aug is bij mij de ongie opgewekt en toen ben ik het wel geworden maar zit nu al op dag 47 en nog niks hier dus ik ben na de dokter geweest en hij heeft mij door gestuurd naar de gynaecoloog ik was ook pas in ronde 1 maar hij vond het wel nodig ook vanwege mijn schildklier probleem.

9. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Hoeft niet. Sommige dames merken (nog) helemaal niks.

Lastig he?! ;)

10. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ik kwam er bij me vorige zwangerschap pas achter toen ik 7 weken zwanger was. Ik was gewoon ongi geworden. Maar als je de pil hebt geslikt, kan het ook zijn dat je cyclus weer op gang moet komen. De ene heeft een nette cyclus van 28 dagen, de ander weer meer en de volgende weer minder. Dus ik zou adviseren om nog even te wachten met testen.
    Ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon super zwanger bent en over een paar dagen gewoon een vette pos. test in handen hebt.

Succes.

Groetjes Lotte

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb besloten om a.s. zondag gewoon weer een test te doen en te kijken wat daar uit komt ( als ik dan natuurlijk niet ongi ben geworden ) En anders gaan we er deze maand gewoon weer tegen aan :)

12. wolly

wolly Niet meer actief

heej meid

heel veel succes met testen van de week

Liefs wolly

13. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Hier al 2 testen negatief,nog niet ongi
    en al 25 dagen overtijd.

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    OOhhh..
    En nu?
    Heb je een afspraak bij je dokter ofzo?

15. Mabelle

Mabelle Actief lid

29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hoi,
    de gyn zei tegen mij dat je, als je een goede eisprong hebt gehad, je 14 tot 17 dagen na die eisprong moet gaan menstrueren. (Of je bent zwanger ;) )
    Groet Mabelle

16. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hoi,

Ik zou idd over een paar dagen weer eens testen..
    Bij ons was het ook zo toen ik een dag overtijd was dat ik ging testen en die negatief was en een week daarop ging ik weer testen en die was postief! Waarschijnlijk heb ik een wat langere cyclus maar dat wist ik niet omdat ik aan de pil was.. Dus toen ik ben gestopt met de pil hebben we gewoon zoiets gehad van we zien wel wat er gebeurd en toen bleek ik dus gelijk zwanger te zijn.. Dus even wachten en verder duimen maar..

Groetjes

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Maar hoe weet ik of ik een goede eisprong heb gehad?
    Op de eisprong zelf, die ik had volgens mij banner heb ik niet gevreeen, maar wel de dagen er voor en daarna.
    Ik wacht gewoon nog even af.
    Gisteren wel 1x bij het plassen beetje vage bruine afscheiding gehad maar verder niets, ook vandaag niet..

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Maar hoe weet je of je een goede eisprong heb gehad?
    Want ik ben nu al bijna 4 weken niet ongi..

19. Mabelle

Mabelle Actief lid

29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hallo,
    ik had een hele onregelmatig menstruatie. Dan heb je ook niet altijd of nooit een eisprong. Ik loop dus nu ook bij de gyn. Slik Clomid om eitjes aan te maken. En met echo's en bloedprikken weet je dan dat je een goede eisprong hebt gehad. (progestron gehalte). Maar als je een regelmatige menstruatie hebt dan heb je volgens mij ook (meestal) goede eisprongen. (Dat denk ik, kan dus zijn dat dat niet klopt.)
    En als je dan een goede eisprong hebt gehad dan moet je volgens de gyn na 14 tot 17 dagen je menstruatie krijgen als je niet zwanger bent.
    Dus ik weet niet of jullie een redelijk regelmatige cyclus hebben?
    Groetjes Mabelle

20. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Met mij pil had ik ook niet zo'n regelmatige cyclus, ik werd namelijk soort van ongesteld ( bruine afscheiding ) terwijl ik nog bezig was met mijn pil te slikken, ik ben daarom in een jaar tijd van 3 verschillende pillen veranderd, en de laatste keer dat ik bezig was met mijn pil had ik antibioticia waar door ik dus ontzettend ging vloeien toen heb ik ( wij ) besloten dat ik helemaal geen pil meer zou slikken maar tot op heden niet meer ongesteld worden, me laatste ongi dag was op 6 september nu dus bijna een maand geleden. Moet ik me nu zorgen beginnen te maken?
    Want mijn test was afgelopen zondag negatief. :rolleyes:

Deel Deze Pagina