Hey dames, ik heb zowel zaterdag als dinsdag (2dagen ná nod) een positieve test gehad. Helaas ben ik toch gaan bloeden... Is dit een heel vroege miskraam?:x
Dank voor je reactie. Heb voor mijn jongste al 2 miskramen gehad bij 5 weken en bij 8 weken... Wat een machteloosheid hè!?
Ik heb in september op mijn nod positief getest en dit is na bloedverlies wat een paar dagen later kwam ook niet goed afgelopen.... Ik heb daarna nog wel een testje gedaan voor de zekerheid zodat ik het zeker wist. Sterkte
Ik moest een week na het bloedverlies een zwangerschapstest doen. Toen die negatief werd wist ik definitief zeker dat het mis was gegaan.
Ik denk het wel, helaas Maar durf het ook niet met zekerheid te zeggen, omdat ik ook een andere kant van bloeden ken. Ik testte 2 dagen voor NOD positief, en toen ik 4.3 weken was begon ik ook te vloeien. Moest 4 dagen later een echo laten maken om te bevestigen dat het een vroege miskraam was. Die echo moest gemaakt worden ter bevestiging, omdat ik tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje ook gewoon met 4 weken begon te vloeien. ( dat heeft overigens tot de 10e zwangerschapsweek geduurd. )