Hoi meiden, ik heb gister 4 dagen voor NOD positief getest met de digitale CB.. en heb sinds eergister krampjes en steken in mijn buik/liezen . het voelt als ongikrampjes, maar toch ook weer niet.. ook kan je het een beetje vergelijken alsof je darmen helemaal verstopt zijn en je niet naar de wc kunt hebben meer meiden dit? of hebben meer meiden dit gehad in de prille zwangerschap? Maak me toch een beetje druk.. liefs Daantje
maar mijn innesteling is toch al geweest, anders maak ik toch nog geen HCG aan, of heb ik dat liefs Daantje
ik had dat ook en het voelt inderdaad een beetje als ongipijn want ik dacht toen dat ik niet zwanger was en heb pas een test gedaan toen ik anderhalve week over tijd was en het was raak! ik heb dat best een tijdje gehad bij mij werd het ook steeds erger ik heb toen met 5 wek een echo moeten laten maken voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar niks aan de hand gelukkig!volgens de ha is dat vooral bij de eerste omdat je baarmoeder al wat groter word dus je hoeft je nergens zorgen over temaken! en gefeliciteerd met je zwangerschap!
ja in pricipe is je inesteling geweest, maar ja bm groeit en het vruchtje gaat er dieper in zitten. bij 4 of 5 weken zwangerschap kun je ook nog steeds een innestelingsbloeding hebben
het kunnen gewoon ook je darmen zijn he. Ik heb die steekjes e.d. ook gehad, was voor het grootste deel mijn darmen.
In de eerste week had ik voornamelijk krampen in mn darmen. Ik krijg nu pas soort ongi krampen.......het is een vergelijking maar ergens is het ook echt een heel ander gevoel.
Nou die pijn en steken heb ik nu ook. Dus het kan zijn dat het toch raak is.. Wat het is beste om weer te testen.
hoi hoi, heb last van steekjes in mijn onderbuik soms best wel een rot gevoel moet ik zeggen. woensdag de 25ste mag ik pas testen. zijn dit al de beginselen ervan?
Hoi hoi! Afgelopen vrijdag was m'n NOD, nu overtijd en negatief getest. Ondertussen wel enorme krampen, zere tepels, hoofdpijn, moe, opgezette buik en elke keer het gevoel dat m'n eten omhoog komt (sorry ), maar niet misselijk ofzo : . wat te doen, word gek van onzekerheid ? lfs Monique
Ja, ik heb vandaag de test gedaan. maar was negatief of mislukt. Ik kreeg geen heldere streep bij het controle venster. Dus ik zal nog even wachten anders. Als ik nog niet ongesteld word dan ga ik naar de dokter.
ik had de eerste paar weken erg veel last van een soort menstruatiekrampen, de vk zei dat dit door het groeien van de baarmoeder komt.
Kan ook heel goed obstipatie zijn hoor!Ik had in mijn eerste zwangerschap vanaf 5 weken hele erge krampen,bijna elke dag,die hielden dan een kwartiertje aan en dan was het weg.Ik merkte het uiteraard ook in mijn toiletgang(k zal het netjes zeggen,haha). En nu bij mijn tweede zwangerschap ook weer last gehad vanaf week 5 ,gelukkig wel minder vaak dan de vorige keer.Komt door de hormonen en er moet natuurlijk ook ruimte vrij gemaakt worden in je buik!
hoi dames heb je ook altijd bij de innesteling dat er wat bloed vrij komt? of hoeft dat niet? liefs steef
Meiden ik heb hier wel wat steun aan want heb al 2 dagen flinke steken zo hier en daar, niet constant maar zo over de dag, dit had ik niet vorige maand bij mijn vroege MK, dus misschien is het een goed teken?