ben ik nou zwanger of niet?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mva, Feb 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mva

mva Nieuw lid

Feb 22, 2009
    3
    0
    0
    DEN HAAG
    hoi iedereen

nou ik hoop dat iemand me kan helpen.
    ik heb 2 weken geleden een test gedaan en die pas negatief volgende dag was ik naar de dokter gegaan en die deed ook een test weer negatief.maar verder kon hij me nergens mee helpen.
    maar ik ben nu al iets meer dan 3 weken constant s'avonds misselijk soms moet ik toch overgeven en dan is het alleen maar gal.
    me borsten zijn zo overgevoelig.ik plas zo veel het lijk of ik een abonnement op de wc heb hihi.
    me urine is ook donkerder dan normaal.
    ik heb ook 2 weken last van hoofdpijn gehad en dat lichte gevoel in me hoofd.nu ben in 3 dagen geleden ongesteld geworden en eerder dan normaal.
    het is heel veel minder dan normaal.
    het was eerst dat hele lichte rose en daarna dat donkere dat oud bloed.maar het is echt heel weinig.
    en ik heb in eens last van pukkels en ik ben heel erg snel geirriteerd.

sommige dingen herken ik van me eerste zwangerschap.
    maar nu weet ik het echt even niet meer.
    wanneer kan ik weer opnieuw een test doen want ik denk dat me vorige test een beetje te vroeg was.

xxx

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Tja, moeilijk. Je kunt eigenlijk pas een test doen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. Maar als je al zoveel last hebt van kwaaltjes, heb je al hcg en moet je dus positief kunnen testen. Ik zou morgenvroeg even een testje doen.
    Ik hoop voor je dat eruit komt wat je graag wil! :D

Share This Page