Phieuw weet niet waar te beginnen volgens mij is mijn cyclus namelijk net zo in de war als ik zelf ben. 24 dec werd ik gewoonlijk zoals al tijden stabiel op dag 28 ongesteld. Normale bloeding ,geen problemen, iets wat heftige tijd ivm afscheid en overlijden opa, die tevens op de 24e ook gecremeerd is. 14 januari wordt ik weer ongesteld 21 dagen in de cyclus.. Goed kan nog iets van stress zijn immers je opa verliezen gaat niet in de koude kleren zitten. 1 feb hadden wij een gezellige avondje tussen de lakens. Manlief ligt iets eerder te slapen dan mij, ik kijk nog even tv drink nog een glas ranja (sorry verslaving van mij) Vervolgens ineens heel veel pijn aan de linkerkant. Stond op punt manlief wakker te maken omdat ik het niet meer trok, vertrekt de pijn weer (duurde 10 minuten) . Goed niet verder meer bij weer gedacht. Verder nergens last van. De normale symptomen lijken te komen, boobs, humeur, vreetbui etcetc. Mijn ongi had 11 feb moeten beginnen echter afgelopen dinsdag begon het ineens met een stolsel voor de rest modderen we wat aan met bruin een beetje rood, niet echt veel. Boobs deden geen pijn meer, maar beginnen nu weer. Ik heb een behoorlijke gespannen gevoel in mijn buik, soms her en der wat lichte vagelijke ongesteldheid gevoel niet zoals normaal meestal vertrekt het ook als ik er niet te veel aan denk. Soms links, dan rechts dan midden. Nu een beetje rechts van het midden. We zijn niet actief bezig voor een wens, maar zijn nog flink aan het oefenen mocht het zo zijn is het welkom, gebruiken hierdoor geen bescherming. We laten het ivm pcos lekker aan moeder natuur over voor nog even, willen pas later actief verder met de wens. Er is geen sprake van ontpillen (is al jaren de deur uit gewezen), temperaturen doen we niet aan, ovulatie testen op moment ook niet. We doen echt even puur natuur, aan het lot overlatende pleziertouren. Willen volgend jaar ons wagen aan ovulatie testen en temperaturen. Maar nu de vraag, die pijn die ik had na de seks specifiek aan de linkerkant, net boven heupbot in combo met mijn geweldige leuke cyclus die al ruime tijd (jaren) normaal tussen de 27 en 30 dagen zijn plus alle andere ellende, zou dat een reden moeten geven tot nadenken cq huisarts inschakelen? Of maak ik me zelf gek en kan ik beter de komende maanden wat beter mijn cyclus in de gaten houden? Mijn excuus voor het lange smaakvolle verhaal.
2 week geleden gedaan op verzoek manlief, omdat ik dikker wordt en ik toch ook wel behoorlijke vreetbuien heb. ( sorry ik kook gewoon lekker en eet gewoon graag) maar was uiteraard negatief. Denk dat ik dan pas maandag een testje weer waag. Denk niet dat het raak is hoor. Dan had ik wel meer klachten gehad zoals misselijkheid etc.
Hoeft niet hoor. Ik ben zwanger en heb 0,0 kwalen. En dat terwijl ik vorige keer kotsmisselijk was...kwalen zeggen niks over een zwangerschap
Ik heb 11 jaar geleden een mk gehad met 12+6 daag ( was toen 16) nu dus 27, maar ik weet niet meer welke symptomen ik had. Dat is zo lang geleden ik was nog zo rebels en jong .