Hoi iedereen, Weer even een berieggie van mij, hier gaat het redelijk begin aan het idee te wennen dat we maar 40% kans hebben om natuurlijk zwanger te worden. Ben afgelopen maandag eindelijk ongi geworden en slik sinds woensdag clomid en nog een of andere sh*t en dat bevalt me totaal niet, krijg er gigi miraine aanvallen van, misselijk en jeuk:S en onzettend veel last van mijn onderbuik Als het werkt dan heb ik er niet zoveel problemen mee, maar zo niet dan ga ik er zeker van balen dat ik me weer als medische proefpersoon heb opgesteld want dit is nu al het 5 medicijn in 4 maanden Ik hoop dat dat er meiden zijn die dit ook slikken en mij hun verhaal kunnen vertellen zowel positief als negatief. Mijn man moet begin juni zijn prakkie wegbrengen want de gyn wilde dat perse, hij vond het anders niet eerlijk tegenover mij...hij zegt ik kan je wel volproppen met medicijnen maar we moeten zeker weten of je man wel vruchtbaar is enzo...en ook moet het om voor verdere behandelingen. Ik hoop van jullie te horen kan nu alle adviezen wel gebruiken. Liefs
In het deel vruchtbaarheidsbehandelingen viewforum.php?f=46 Zit een club voor meiden die clomid gebruiken. Misschien is dat wat voor je! Sterkte!
he meid idd vruchtbaarheidsbehandelingen daar hebben veel meiden verhalen over clomid. ik heb ook clomid gebruikt 2 maand van de 6 maand heeft het aangeslagen en ben met 100mg gelijk zwanger geraakt dus meid het kan. liefs