Wie heeft dit weleens gehad?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kira1985, May 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hallo meiden,
    afgelopen zondag waren mijn man en ik de hond uit aan het laten. Opeen voelde ik een felle steek in mijn onderbuik! Alsof ze van buitenaf met een naald van onder naar binnen gingen door mijn baarmoedermond, en zo tot boven in mijn baarmoeder prikte.
    Ik klapte echt dubbel van de pijn!

Dit hielp echt maar een paar seconde aan, maar ooo wat deed dat zeer!
    Nu heb ik dat gevoel deze week nog een paar keer gehad, maar lang niet zo pijnlijk.

Herkend iemand dit??

Alvast bedankt

XXX Kira

2. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    mischien je eisprong?? hoe ver ben je in je cycles?? of innesteling???

3. kira1985

Hey,

O ja sorry dat was ik vergeten erbij te zetten.

Ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus, mijn ei heb ik 3 of 4 mei gehad.

XXX

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Spannend... het zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn. Dat wordt wel vaker als stekende pijn omschreven... Dat wordt helaas afwachten meid!

5. kira1985

pff het is zeker spannend! Dit vind ik altijd de vervelendste tijd! Wordt ik wel of niet ongesteld!

Nu maar hopen dat het een innesteling is geweest! Ik dacht er zelf ook al aan, maar ik durf niet meer te hopen en al helemaal niet meer af te gaan op mogelijke symptomen :(

Nou meid hopen voor jou ook goed nieuws op de vakantie, hoe dan ook geniet ervan!

6. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Had ik vorige ronde ook. Een hele heftige steek, tussen eisprong en ongesteldheid in. Was die ronde niet zwanger... Wat het wel was, weet ik niet...

7. kira1985

Ik heb ook geen idee wel spannend. Ik heb er wel meerdere keren last van gehad na afgelopen zondag.
    Het blijft afwachten nog geen enkel teken van ongi, temp blijft ook hoog

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik heb het vorige maand gehad helaas ongi geworden en nu heb ik het deze maand weer gehad(had me ei al gehad een week daarvoor) en de dag erna verloor ik wat rood/roze bloed en het was echt maar een beetje bij het afvegen. Mijn borsten gaan steeds pijner doen en bij vlagen vooral s,morgens en s,avond ben ik misselijk.

Share This Page