buikkrampen van ananas?????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door manny82, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    ik heb vanavond na het eten een blik ananas open getrokken en de helft op gegeten. nu heb ik een enorme buikkrampen mijn buik trekt helemaal samen ben er misselijk van of is dit een harde buik?

ik mag toch gewoon ananas eten???

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Voor zover ik weet mag je gewoon ananas eten hoor.. Alleen zou je bij een verse ananas het hart niet moeten eten, want dat zou weeen op kunnen wekken.

3. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Volgens mij is het zo met ananas dat het de bevalling niet opwekt, maar als de bevalling begonnen is dan kan VERSE ananas het wel versnellen. Ik denk eihenlijk dat je krampen hebt van het fruit zelf, niet ivm je zwangerschap.

Deze link heb ik nog wel gevonden van ZP
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/138344-ananas-niet-2.html

Groetjes Claire!

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Het is algemeen dat als je (citrus) fruit eet en zeker uit blik dat dit laxeert. Ananas is daar een goed voorbeeld van. Kan dus zijn dat je net wat teveel ervan gehad hebt en dat je maag even van streek is en dat je daarop reageert met harde buiken.

Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even de vk bellen, daar zijn ze voor.
    Je mag wel ananas, alleen zeggen ze dat het hart van een verse ananas weeën op zou kunnen wekken. Maar dat is dit dus niet

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Zowiezo moet je trouwens het hart van een annanas niet eten :D net als dat je hem heel goed moet schillen, gezien sommige mensen van de ogen en het hart een akelige alergische reactie kan krijgen :)

Het zou best wel kunnen zijn dat je gewoon misselijk bent geworden van de grote zoete/zure hoeveelheid :)

6. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    bedankt allemaal, nog nooit veel last van gehad maar ja misschien gewoon van de vrucht op zich. ga naar bed hopen dat het snel overgaat

Deel Deze Pagina