We zijn met ons zoontje aan het afbouwen met de opvolgmelk. Sochtends en savonds kreeg hij nog een fles 180 cc. Nu zijn we begonnen met de ochtendfles eraf halen. We mengen nu gewone melk met opvolgmelk, en langzaam word het meer koemelk en minder opvolgmelk. Savonds krijgt hij wel nog steeds de fles. Maar nu het probleem, hij word nu vaak snachts wakker. Hij word dan pas weer rustig als hij een fles heeft gehad, wat aangeeft dat hij dan echt honger heeft. Hoe kunnen we dit oplossen? Ik heb hem vanmorgen maar weer gewoon de fles gegeven, maar wil het graag afbouwen. Groetjes
Mijn zoon heeft dit ook gehad tot ong 18 maanden. Ik heb het gewoon toegelaten, en op gegeven moment vroeg hij er niet meer naar. Als ie nu wakker wordt 's nachts vraagt ie meestal om wat water. Ik denk dat ie in die periode ook wel genoegen had genomen met water, alleen kon ie het nog niet vertellen
bedankt voor de reactie. We zijn voor nu maar weer gewoon begonnen met een fles sochtends, om te kijken of het dan beter gaat. Dan hebben we bewijs dat het daardoor komt en kunnen we er wat beter op in spelen. Misschien heeft het een hele andere reden natuurlijk, maar viel het toevallig samen. Groetjes