buikkrampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meertje, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Beste Medezwangeren dames,

Ik ben nu een paar weken zwanger en blijf maar last houden van buikkrampen.
    Deze komen en gaan en lijken op menstruatiepijn
    Ook heb last van een soort spierpijn in je banden zeg maar :(

Hierdoor heb ik het idee dat ik skippybal in mijn buik heb zitten.
    Herkent iemand deze klachten vooral om de krampen maak ik mij nogal zorgen.

Alvast bedankt groetjes Meertje

2. bug

bug Lid

29 aug 2008
    8
    0
    0
    spw-er
    Randstad
    Erg herkenbaar...
    Als je mijn banner ziet staat er 10 wk en nog wat,maar bij eerste echo blijk ik pas 6 wk zwanger te zijn. Van de week geweest bij vk.
    Net als jij heb ik nu al ruim een maand last van die krampen.(best raar als je pas zo kort zwanger ben ,dacht ik.)
    Omdat ik echo heb gehad(omdat ze dachten dat ik verder was) hartje zien kloppen. Dit stelde mij wel wat gerust.
    Maar het schijnt,las ik ook hier en in boeken vaker voor te komen....
    Hopelijk heb ik je een beetje gerust gesteld en als je je zorgen blijft mk ,zou ik gewoon even naar huisarts bellen.

Carolien

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik heb het ook nog steeds hoor. Al vanaf het moment dat ik wist dat ik zwnager was. Het zijn groeipijnen hoorde ik. Soms is het zo erg dat ik het idee heb dat ik als ik nu op de toilet ga zitten begint te vloeien. Dat zijn weer mijn darmen. Tijdens zwangerschappen voelt het heel anders.

Als je zelf heel vaak blaasontsteking heb gehad. Kan dat het ook zijn. Er zijn zoveel dingen wat het kan zijn. Maar normaal is het gewoon. Volgens de echo klopt het allemaal en onze uk groeid goed.

Probeer je niet te druk te maken en ervan te genieten hoe moeilijk het op dit moment ook is.

knufff en gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens

4. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He meiden,

Bedankt voor jullie snelle reacties stelt mij inderdaad veel meer gerust.
    Heb volgende week mijn eerste echo :D erg spannend en ik zal het dan zeker ook nog navragen.

Maar ben al blij dat het bij meerdere meiden voorkomt en ik mij dus niet te veel zorgen hoef te maken.

groetjes Meertje

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb het vooral gehad in week 5, dus net nadat ik overtijd was. En je ziet: 't heeft geresulteerd in een heel mooi en gezond kereltje. Geen zorgen (jaja, makkelijk gezegd...)

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ook ik heb buikkrampen , hoop dathet niet Erg is

Deel Deze Pagina