ludieke manier om het te vertellen gezocht!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tassie, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Wij gaan dit weekend met een groep vrienden een weekend weg. Dat doen we ieder jaar en de afgelopen jaren was er altijd wel iemand zwanger. Nu hebben ze al geroepen dat er dit jaar eindelijk weer eens niemand zwanger is, zodat we daar geen rekening mee hoeven houden.
    Wat ze nog niet weten, is dat ik nu dus wel zwanger ben (10 weken). Ik wil iedereen bij aankomst dus gaan vertellen dat er dit jaar toch een zwangere is. Maar hoe vertel ik dat nou op een leuke manier?
    Ben benieuwd naar jullie creativiteit!

2. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Wat mij in zo een situatie lachen lijkt is dat je dan met een shirt aan komt zetten met: baby on board....eens kijken hoe lang het dan duurt voor het kwartje valt!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ga met Wardi mee.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    yep...t-shirt is het perfecte idee! Ik had er eentje voor mijn zoon (zie mijn album) toen wij het onze familie vertelden. 't Is dat ik er bij zei dat ze moesten kijken naar zijn nieuwe t-shirt anders hadden ze het allemaal nu nog niet geweten! :)

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    t shirt is idd een goed idee, wij hebben toendertijd bij de 1e voor mijn ouders bosschebollen gehaald en via de onderkant er een speentje in gestopt. je had ze moeten zien toen ze in de gaten had dat er iets in zat!
    dit jaar gaan we het vertellen op de verjaardag van onze boef, hij krijgt een mooi t shirt met: hoera scott 1 jaar en.. en dan op de achterkant ' grote broer'.
    ben erg benieuwd!

alvast superveel plezier!
    joyce

6. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Of een shirt met op de voorkant: Wij hebben een verassing...
    en dan op de achterkant: ...Nee, niet op mijn rug, in mijn buik!
    :)

7. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    hahah ja die is ook leuk :D

8. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Vragen of ze een groepsfoto willen maken....
    Waarbij je buik showt... daar de datum opgeschreven... en roept: heb ik gelijk mn eerste buikfoto!

:) tis maar een idee hoor... (omdat ik net weer een nieuwe buikfoto gemaakt heb)..

9. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

:) Deze is leuk

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Goeie ideeen zeg. Die van de groepsfoto is leuk, maar helaas niet haalbaar. Doen we namelijk nooit..... Niet iedereen komt tegelijk aan en ik wil dat ze het bij aankomst meteen te weten komen.
    Dus een t-shirt is een goede optie. Ik bedenk me dat ik bij mijn vorige zwangerschap een kaart kreeg met een button erbij: Baby on board, met knipperende lichtjes. Ook leuk natuurlijk om die nu op te spelden.
    Bedankt voor het meedenken.

11. deefdeef

deefdeef Lid

12 sep 2008
    27
    0
    0
    Mijn zusje had al een kleintje en toen ze bij ons een keer die kleine wat te eten gaf, had ie ineens een slabbetje om met "Hoera! ik krijg een broertje of zusje!". Duurde bij ons ook even voordat we dat door hadden. :D

12. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0

Hebben wij ook gedaan bij ouders! :)

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik ga mijn zusje en mijn vriendin een ingepakte doos tampons met de mededeling: doe heb ik de komende 7 maanden niet meer nodig dus zijn ze voor jou.
    Was een succes! hihi

Deel Deze Pagina