buikkrampen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by judith1977, Mar 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. judith1977

Jan 31, 2009
    16
    0
    0
    Hallo,

Heb een paar dagen voor mijn eisprong last van buikpijn gehad en nu 3 dagen na eisprong weer. Wat kan dit betekenen. Betekent dat je menstruatie er aan komt of is dat nog te vroeg.

groetjes judith

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hOi judith,

Je menstruatie komt vaak rond de 14 dagen na je eisprong. Wat de reden is geweest van de buikpijn is niet altijd duidelijk, het kunnen je darmen zijn maar ook komt er soms wat vocht vrij bij de eisprong die je buikvlies kunnen prikkelen en dat je daarom wat klachten had.....
    Geen zorgen.

Imke

3. judith1977

Jan 31, 2009
    16
    0
    0
    Dank je voor je antwoord. Heb nu nog steeds af en toe last van buikkrampen. Heb inmiddels ook al een inwendige echo gehad en daarop was niets te zien. Ik blijf het toch raar vinden want heb dit nu sinds een maand of 5 en daarvoor dus niet. Alleen een paar dagen buikpijn voordat ik ongi moest worden. We zijn nu bijna een jaar bezig voor ons 2e kindje. Hoop dat het snel mag lukken. Mijn vriend heeft wel een lange periode niet lekker in zijn vel gezeten. Kan dit ook een reden zijn dat het niet lukt?

groetjes judith

Share This Page