Hallo, Misschien een rare vraag maar zit met vragen. Ik was deze cyclus 2 dagen overtijd en had dus hoop op zwangerschap had ook zere tepels wat ik anders niet heb. Maar heelaas ben ik afgelopen zondag zonder aanleiding gaan vloeien. Als ik ga menstrueren dan heb ik altijd wel al afscheiding van roze naar bruin naar helder rood. Maar goed,dus dacht dit is mn menstruatie en maandag ook nog en dinsdag liep ik helemaal leeg echt erg, tot ik dinsdag naar de wc moest en mn tampon ging verwisselen viel er een hele grote stolsel uit van ongeveer 3 a 4 cm en schrok hier van het lag in de wc dus niet kunnen pakken. Zou dit iets van een vroege miskraam kunnen zijn? Teste doe ik niet eerder dan 2 weken overtijd want bij mn vorige zwangerschap teste ik ook pas 1,5 week later positief. Verders is mijn cyclus altijd 30 dagen en ben al ruim 2 jaar van de pil af. Groetjes Miggy ps: ik ben wel afgelopen zaterdag gevallen met iemand bovenop mijn buik.
HOi miggy, Het klinkt inderdaad als een vroege miskraam..... De val hoeft deze miskraam niet te hebben veroorzaakt, het zit namelijk zo goed verpakt! Sterkte! Imke
heyy immie, Bedankt voor je antwoord. Had ook al even kontakt gehad met de huisarts en die zei ook dat de kans groot is dat het een vroege miskraam is geweest. Het gaat verders goed met me en het vloeien is nu bijna over dus verders weinig last gehad. Ik zie het zo: op naar de volgende ronde. Groetjes