Hey hey Ik ben nieuw hier. Heb al wat mee gelezen maar nog niet echt durven reageren. Nu heb ik een vraagje. Weet er iemand wanneer je je eisprong hebt als je vruchtbaar slijm verliest? Verlies redelijk veel. Heb een onregelmatige cyclus. Groetjes
Misschien is het een optie om een ovulatietest te doen dan ben je bij 100% zeker van je eisprong. En vooral als je een onregelmatige cyclus hebt. Heb ik nl. ook en ben ook aan ovulatietsen en zie precies wanneer mijn eisprong komt. Ik durf je niet te zeggen wanneer je je eisprong hebt als je veel slijm verliest. Succes
hay hay Als je cervixslijm doorzichtig en rekbaar is dan komt je eisprong er aan. Het lijkt een beetje op rauw eiwit. liefs
Inderdaad, dan komt je ei eraan.. dusse goed klussen deze dagen hoor! En bij twijfel ovulatietesten kopen, dan eb je een stuk meer zekerheid! Kan via internet, maar als je ze meteen in huis wilt hebben kun je ze bij de drogist kopen bv van Clearblue ( die zijn wel erg prijzig..30 euro ong. voor 7 teststaafjes..) Succes!