oh nou misschien sec opinion van een andere ha, ik weet het niet meis, kan je niet helpen ben zelf pas net bezig sorry. suc6 kus
En als ik bijvoorbeeld gewoon vanavond de huisartsenpost bel? (Dan moet ik me een beetje aanstellen, maar ik heb er nu alles voor over om duidelijkheid te krijgen :-# ) Denk je dat ze me daar zouden helpen? Of kom ik er dan ook vanaf met de tip "ga maar lekker op de bank liggen met een kruik op je buik" ?
Nou als het goed is laten ze je alleen komen voor dingen die niet kunnen wachten tot je eigen huisarts weer spreekuur heeft.
Ben toch maar niet naar de huisartsenpost geweest. Ben vroeg gaan slapen haha. Werd wel weer wakker met lichte krampjes, maarja ben het ondertussen wel gewend
Heeyheey.. Mja, de dokter schoof al mijn klachten af op obstipatie. Daar kon ik het mee doen. Ik ga er vandaag gewoon nog een testje tegenaan gooien (of morgenochtend, moet nog even kijken) en dan zien we wel. Want ik vertrouw het nog steeds niet.
Weer negatief, ben het nu helemaal beu met al dat gezeik. Ze bekijken het allemaal maar, we merken het nu vanzelf wel. Hebben ook geen bloedtest gedaan, want ik ben volgend de artsen toch niet zwanger. Ookal voelt het voor mij zo anders.
Hoi, Ik heb ook sterk het gevoel dat ik zwanger ben, maar ook een negatieve test Ik voel me gewoon zo anders. Niet hoe ik me normaal gesproken voel als ik ongi moet worden. Tepels nog steeds gezwollen, geen trek in eten...soms vlagen misselijkheid en dat trekkende gevoel de hele tijd in m'n onderbuik. Slaap echt zo slecht. Vannacht ook weer, had heel erg kramp in m'n buik net onder m'n navel. Toen even gaan plassen en toen werd het langzamerhand weer minder. Ik voel ook dat het wat dikker is boven de schede. Ik slik nog steeds de pil. Ben dus in de eerste week van de strip pil vergeten en gewoon gemeenschap gehad, ervoor en erna. Maar goed, dit is dus m'n stopweek. Zou het wel leuk vinden als ik zwanger zou zijn, maar ik word gek van het wachten! Ik vraag me af waarom er zoveel mensen zijn bij wie de testen het gewoon niet doen.... Heb ook steeds jeukende uitslag op m'n borstkast....en m'n nek en buik jeuken soms grrrr! Komt iemand dit bekend voor?
Hallo iedereen, Volgende week is pas mn NOD, maar ik heb de laatste dagen echt last van mn buik. Heb allemaal van die "ongi"krampen, ben af en toe met vlagen misselijk, ben van de week al 3 keer duizelig geweest, ben de laatste dagen ontzettend moe, moet echt soms gaan liggen en ik heb ineens veel meer honger, ben niet zo'n grote eter en voorheen at ik 'smorgens nooit, maar nu moet ik eten . Heeft iemand anders ook dit soort "symtomen"? Liefs, Duveldraakje
Hoi allemaal Wat bij mij erg opviel naast extreme vermoeidheid, buikkrampjes links en rechts, waren de dikke aders die ineens zichtbaar werden op mijn borsten! Dat had ik bij beide zwangerschappen bij 2 dagen overtijd al. En ja daarna groeiden mijn borsten ook ineens! Sanex en Ponnetje hoop dat jullie er snel achter komen groetjes Messie
Ik heb ook steeds dikker wordende aders inderdaad, heb dat nog nooit gezien. Ben echt zo zenuwachtig, of zouden het de vlinders zijn Temp is nog steeds hoger. En die honger inderdaad..had gisteravond laat weer honger, ben toen maar gaan slapen. Vanmorgen werd ik om half 5 wakker en toen weer erge honger. Ga zo weer wat eten. Maar heel vreemd. Aan de ene kant honger, maar aan de andere kant ook geen trek. Schrok gister van mezelf. Ik had in de ochtend havermout gegeten en was toen weer terug naar bed gegaan (erg moe). Om 14.00 uur werd ik wakker en toen had ik hele erge honger. Zo erg dat ik ging huilen en hysterisch tegen m'n vriend begon te doen dat ik eten nodig had, dat ie wat moest gaan halen! Zo ken ik mezelf echt niet Maar ik ben zo benieuwd wie na een negatieve test toch zwanger bleken te zijn....
Hoi Ponnetje, Ik had vorige week woensdag een negatieve test en zaterdag positief. Ik wist wel dmv tempen dat ik een erg laat eitje heb gehad vorige maand. Normaal is mijn cyclus 29 dagen dus had ik donderdag ongi moeten worden. Na de test woensdag rekende ik nergens meer op tot ik zaterdag dacht nu toch maar weer een testje! Op zaterdag was ie nog wel heel erg licht te zien het streepje maar zondag en maandag echt een dikke streep! Maandag ook een CB test gedaan, zo'n digitale en die gaf ook na 20 seconden gelijk aan: Zwanger! Het kan dus best dat je over een paar daagjes positief test! Qua symptomen had ik het eigenlijk helemaal niet door. Had wel af en toe last van "beurs schaambeen" waarbij ik een keer tegen mijn ventje zei het lijkt wel of ik tegen een tafel ben aangelopen ofzo maar hier verder niet over nagedacht. Ook mn tieten beginnen eigenlijk pas de laatste dagen wat gespannen aan te voelen, daar heb ik ook niet eerder wat van gemerkt!
Heey Ponnetje, Ik lees van jou dat je ook telkens honger hebt, maar aan de andere kant geen trek. Heb ik ook last van inderdaad, nogal irritant haha. Zit dan ook met tegenzin wat te eten.
Liesbeth, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja zal het nog maar een keer proberen. Moet dan nog wel een test kopen. Heb maar tampons gekocht voor de zekerheid en dan zie ik het wel. Ik merk het ook aan m'n broek. Als ik zit dan zit ie bij het schaambeen heel strak. In de avond moet ik 'm echt los doen. Heb altijd platte buik gehad, dus ben niet dikker ofzo. Sanex, net als jij zit ook ik inderdaad al 3 dagen met tegenzin te eten. Heel vaak denk ik hmm, even wat eten. En dan ruik ik het en dan denk ik jechhhh!! Maar goed, moet het van mezelf opeten, maar dan is het al koud voor ik het op heb. Zo weer proberen met de avondmaaltijd. En heb heeeel veel dorst. Normaal eet ik best veel en vind ik het ook heerlijk..dus ook al raar. M'n moeder heeft voor de 2e keer gependeld. Eerste keer zei de pendel dat ik zwanger ben. En vandaag zei hij misschien. En toen m'n moeder vroeg of hij het wilde zeggen zei hij nee....heb ik dus ook niks aan. We hebben het echt 4 keer geprobeerd! (ja ik geloof daar wel een beetje in). Het is ook zo dat ik normaal voordat ik ongesteld wordt (ben aan de pil) nooit krampen heb of iets dergelijks. Vond het altijd zo ideaal. Geen pijntjes meer. Maar nu dus wel. Vandaar dat ik het zo vreemd vind. M'n moeder vindt ook dat ik gezwollen tepels heb. Het wachten duurt zo lang.....maar ik moet geduld hebben en proberen er niet zoveel mee bezig te zijn. Dat is het beste denk ik maar wel moeilijk.
Ja echt erg. Mijn vader staat nu te koken, wordt echt misselijk van die geur bahbah. En ik drink inderdaad ook heel veel. Pfff.. Net maak ik iets mee. Ik sta op van mijn stoel om eventjes wat drinken te pakken haha En ik krijg ineens buikkrampen, niet normaal. Zakte gewoon in elkaar van de pijn. K weet echt niet wat er allemaal met me aan de hand is.
Vervelend is dat inderdaad. Ik moet helaas zelf koken haha! Maar goed, ik sla me er wel doorheen. Nou het enige wat echt heel erg pijn doet is dat ik vaak als ik ga lopen ineens onwijs kramp krijg in 1 van m'n bilspieren! Wilde net ook weggaan bij m'n ouders en ik gaf er echt een gil door, deed zo'n pijn! Nou succes met eten! Ik ga ook maar eens aan de gang
:OIk had dat daarstraks toen ik wegfietste bij bij het voetbal. Heb nog nooit zo gelachen haha. Maar is wel vervelend dat je zelf moet koken zeg, ik sta je bij vanaf mijn punt. En jij ook succes met eten.