Ja de eerste keer moest ik ook wel lachen, het wilde maar niet wegtrekken. Ik heb geluk! M'n neus zit dicht Maar goed, kan je HA je niet doorverwijzen naar een gynaecoloog (hoop dat ik het zo goed schrijf). Ben ik ook van plan als ik niet ongesteld word en geen positieve test krijg.
Volgens mij heb je daar gewoon recht op..... Ging net eten. Dat ging gelukkig wel goed...alleen m'n tandvlees aan de achterkant van m'n gebit is op een plaats opgezwollen en doet pijn. Dit schijnt ook een zwangerschapskwaal te zijn. Hoop niet dat het een ontstoken wortel is ofzo pffff (heb nog nachtmerries van m'n verstandskiezen).
Hee Sanex, als ik jou was zou ik gewoon een bloedtest eisen van de HA. Wat vinden je ouders ervan? Neem anders je vader of je moeder mee naar de HA, die kan misschien wat overtuigender overkomen. Je hebt recht op een bloedtest en volgens mij mag een HA dit echt niet weigeren. Liefs, Duveldraakje
Thanx, hoop het ook. Het doet al wat minder pijn geloof ik... Ik had al getest gisterochtend, maar dat was negatief. Heb nog geen nieuwe test gekocht. Ik dacht ik kijk wel of ik ongi wordt... Hele tijd ook jeukende uitslag op borstkast, en temp is nog 37.4....
Misschien dat je over een aantal dagen wel een posi test hebt. Anders zou ik ff naar de HA gaan. Je bent nu pas een paar dagen overtijd, misschien is het Hcg gehalte nog niet hoog genoeg! Ik wens je in ieder geval heel veel succes! Liefs, Duveldraakje
Ja ga ik inderdaad maar proberen over een paar dagen. Slikte nog steeds de pil en dit is m'n stopweek. Meestal wordt ik ongi op zondagavond, maar ik heb zo'n gevoel dat het niet zal komen. Ben misselijk, maar niet zenuwachtig ofzo... baal er zo van. Heb ook nog een hele erge verkoudheid bah! Heb net ff lekker gestoomd, nu ff lekker douchen. Denk jij dat je zwanger bent Duveldraakje?
Ja ik denk van wel, maar wil me nergens op vast pinnen. Ik moet nog een week wachten, vandaag mn laatste pil... Liefs, Duveldraakje
Ja dat vond ik ook al. Ik bedoel 16 jaar, misschien zwanger, HA die niks wil doen. Dan zou je toch denken dat je ouders met je mee gaan. Mochten ze wel mee gaan, dan heb ik niks gezegd, maar ik vind het nog steeds vreemd. Liefs, Duveldraakje
Mijn ouders kunnen niet meegaan. Mijn vader werkt de hele dag, en mijn moeder zit 3 dagen in de week in een revalidatiecentrum, en kan verder nog niet autorijden ofzo. Maar mijn ouders zeggen er verder niks meer over na mijn negatieve tests, en mijn vader wordt alleen maar boos op me omdat ik mijn medicijnen voor die obstipatie niet neem, dus tegen hem zeg ik er ook maar niks meer over.
Is er dan niemand anders die met je naar de huisarts kan gaan? Of misschien een andere huisarts? Ik zou in ieder geval toch een bloedtest afdwingen en anders idd via de huisartsenpost. Misschien dat een andere arts je wel kan helpen. Heb je ook symtomen van zwangerschap, verder dan misselijkheid? Liefs, Duveldraakje
De laatste tijd valt het wel mee met de symptomen, heb gelukkig niet meer zo'n last van mijn borsten, maar wel gezwollen tepels, en vaak steekjes achter mijn tepel. Verder last van mijn buik, mijn liezen. Echt niet normaal, lijkt net dat er van bovenaf/binnenuit iets op drukt, zodat ik best vaag loop. Raar gevoel in mijn buik. En verder eigenlijk niet zoveel. maar mijn vader heeft vrijgenomen voor me, om morgen met me naar de dokter te gaan, want hij is het helemaal beu met dat gezeik van die huisarts.
Nou gelukkig maar dat je vader dat gedaan heeft, laat je morgen wel nog iets weten? Ik hoop dat je er nu eindelijk achter komt wat er aan de hand is. Misschien dat ze wel een echo willen maken om te kijken wat er mis is. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte. Liefs, Duveldraakje
Heey meis, Ik weet precies hoe jij je op dit moment voelt heel onzeker. Ik had het zelf ook alleen ik had nog geen tests gedaan, ik ben nu 9,5 week zwanger(korter dan gedacht) 5 sept. weer een echo. Ik zit met precies hetzelfde probleem ongepland en jong.. ik ben zelf namelijk 15 en was 14 nog toen ik zwanger raakte. Mijn moeder steunt mij heel erg en andere familie ook wel. En laat je keuze niet beïnvloeden door je leeftijd. Ik weet natuurlijk niet wat jou keuze word(heb niet alle pagina's gelezen om eerlijk te zijn). Als je even wilt praten kun je me altijd even een PBtje sturen. Hier heb je trouwens een site voor als je wel zwanger lijkt te zijn: www.tienermoeders.nl Met vriendelijke groet Lisette