buikkrampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Loes1980, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Hallo,
    Ik ben benieuwd of ik nu zwanger bent (van wat mijn 2e zal worden). Ik heb afgelopen zondag een test gedaan, eigenlijk te vroeg en die was negatief. Maar de afgelopen dagen heb ik veel pms symptomen (terwijl ik pas eind van de week moet menstrueren) waaronder grotere gevoelige borsten, stemmingswisselingen en vooral wat voelt als buikkrampen maar dan anders als bij mijn menstruatie. het komt vooral voor als ik veel til of durk bent met huishouden ofzo. Het trekt en voelt als vermoeid en als ik doorga doet het echt pijn.
    Herkent iemand dit?

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb vaker buikkrampen gehad, maar alleen vorige week bleek dit iets te betekenen. Volgens mij kan progesteron voor buikklachten zorgen. Het hoeft dus niet altijd iets te betekenen, hoewel ik het natuurlijk wel voor je hoop. Nog een paar dagen geduld.

Liefs, Mama in spe.

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi, ik heb al vanaf mijn eisprong (21 mei) steeds wat buikkramp.
    vooral bij snel opstaan. ook heb ik een hoge temperatuur.

ik had vanochtend een enorme positieve test in handen.
    dus wie weet is het in jouw geval ook gunstig!

weet je wanneer je je ei heb gehad?

4. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Ik herken dit wel! Ik heb al vanaf afgelopen maandag buikkramen en steken links en rechts in mijn buik. Ben erg moe en vaag misselijk. Vorige maand had ik dit juist helemaal niet (voelde heel duidelijk: niet zwanger) ik heb nu al een week symptomen en heb gister een test gekocht (voor volgende week zondag). Ben super benieuwd of het voor ons ook iets te betekenen heeft! Moet er de hele dag aan denken, maar ben erg bang dat ik me dit allemaal verbeeld....enfin we zullen het zien!!

5. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Ik hoop zo voor jullie dat het ook raak mag zijn. Ik heb vrijdag een test gedaan,,,Positief!! ben heel blij maar was eerst ook bang i.v.m die krampen. Heb de verloskundigen gebeld, zij zegt dat het heel normaal is omdat de baarmoeder gelijk begint te groeien enzo. ook op het internet gekeken, blijkt toch veel voor te komen. In ieder geval ben ik supperblij en zal ik voor alle andere moeders in spe blijven duimen.
    Lieve groeten.

Deel Deze Pagina