Help me! Gevoelige tepels niet meer gevoelig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Karina2006, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Karina2006, Aug 9, 2011
    Last edited: Aug 9, 2011
    Heeft iemand het ook gehad dat je tepels alleen 's avonds gevoelig zijn? En die wel zwanger bleek te zijn?

2. Elenatje

Elenatje Lid

Aug 8, 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @Karina2006: Ik had dit maand ook heel gevoelige borsten, mijn tepels deden ook wat pijn en mijn borsten voelden wat samengetrokken aan. Natuurlijk was ik heel blij en dacht ik ook dat ik prijs had maar helaas ik heb mijn menstruatie toch doorgekregen. Het was echt teleurstellend en mijn borsten deden nog steeds pijn, ik begreep het dus niet. Ik ben raadpleging gaan vragen aan mijn arts en die vertelde me dat de symptomen soms te verwarren zijn met die van de menstruatie. Wat ik je wil zeggen is, dat pijn aan de borsten de eerste tekenen zijn in een zwangerschap en voor sommigen duurd het wat langer dan bij de anderen, ik zou me nog geen zorgen maken de kans zit er zeker in dat je zwanger bent. Ik bleek nu niet zwanger te zijn maar ik hoop dat jij het wel bent.

Veel succes en laat zeker nog weten wat het resultaat was, Ik zal duimen.

3. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elenatje, wat jammer dat jij niet zwanger bleek te zijn. Ik was de hele dag in een dip omdat mijn tepels niet meer gevoelig waren maar nu voel ik toch weer wat. en als ik erover nadenk merk ik dat mijn tepels eigenlijk voornamelijk alleen 's avonds gevoelig zijn. ik weet niet waarom? Ik hoop zo dat het raak is!!!

4. Elenatje

Elenatje Lid

Aug 8, 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @karina2006: Ik weet echt wat je voelt, ik was wat langer in een dip dan een dag. Ik vond het zo teleurstellend, ik had er zo hard op gehoopt en was er precies ook zeker van als je weet wat ik bedoel. ik heb nog nooit zo'n gevoelige borsten gehad dus dacht ik echt dat ik prijs had maar helaas. Ik zal echt voor je duimen en hoop dat je wat meer succes hebt dan mij. Vooral s'avonds gevoelig zeg je, euhmm hoe ziet je tepelhof eruit? is wat donkerder als normaal?

5. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel :)
    nee de tepelhof ziet er niet donkerder uit dan normaal

6. Elenatje

Elenatje Lid

Aug 8, 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @karina2006: Dan wordt het gewoon even afwachten, spannend ! Je kan morgen testen en hoop dat het raak is. Veel succes! Laat de moed ook niet zakken moest het een negatief resultaat zijn. Blijven volhouden is de boodschap.

7. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    de test van vanochtend was negatief :(

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Jammer! Ik hoop dat het alsnog snel raak is!!

9. Elenatje

Elenatje Lid

Aug 8, 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @karina2006: echt jammer!! ik weet echt hoe je u voelt heb het dit maand ook nogeens meegemaakt. Moed niet opgeven, blijven gaan en probeer er ook wat van te genieten.

Share This Page