hoi hoi, allereerst wil ik jullie bedanklen dat jullie hier op het forum altijd alle vragen zo lief en geduldig beantwoorden.. Jullie weten van mij dat ik dus vanaf 29 weken al in het zh loop vanwege te weinig vruchtwater en klein kindje..nu groeit het kindje wel gewoon met de lijn mee en weegt geschat nu zo een 2600/2700 gram bij 37 weken.. nu had ik bij de laatste controle met 36 weken een vreselijke gyn en die zei dus doodleuk dat er geen plek meer was om een controle afspraak te maken en dat ik maar gewoon naar de afspraak van 9 januari toe moet ( 3 weken later dus) aangezien die al 15 weken stond..en tussentijds kon ik bellen als er wat was..en de inleiding die besproken was ging niet door want het ging nu 3 weken goed.. nu heb ik dus een klacht ingediend via mijn vk en die heeft me aangeraden om door te drammen op een eerdere afspraak in het zh omdt ik een risico zwangerschap heb en ze hebben gemaild met een van de gyns in hetzh..die belde vandaag teug en zei ook dat mijn verhaal niet overeen komt met wat er in mijn dossier staat..nu vermoed ik dus dat dat gewoon is aangepast..maar ik heb dus gezegd dat ik weet wat er tegen mij is gezegd door de andere gyn.. Voor mij is gewoon de nagst dat zich mijn bevalling gaat herhalen van de oudste..die is door dezelfde problemen bijna er niet meer geweest..vruchtwater had ik te weinig en ineens was het op..en ook mede omdat me zo een zorgen maakte zou er vanaf 37 weken gekeken worden of ik inleidbaar was en zo ja zou een afspraak gemaakt worden. mijn vraag is kan ik een inleiding eisen van ze??ik heb dus toen ik zo kwaad werd aan de telefoon toch een afspraak voor as maandag kunnen maken zodat ik toch mijn normale controle krijg( dit is tevens bij de gyn die vroege inleidingen doet en mij beloofd heeft ook te kijken als ik 38 weken zou zijn) en wil gelijk weten of ik wat de inleiding eea bespreken.. xxxxxx
Hoihoi, Wacht eerst de controle even af en vertel duidelijk jou angst! Je kan altijd aangeven dat je het prettig vind om te worden ingeleid maar zolang je kindje het nog goed heeft is er eigenlijk geen reden toe...... en willen ze liever je kindje nog even lekker bij de beste couveuse die bestaat laten zitten! Maak je angst bespreekbaar!! Belangrijk! Imke
dank je voor de reactie.... dat ga ik ook zeker doen absoluut, maar kindje hoeft met 38/39 weken toch de couveuse niet meer in??ben nu al 37.4 en in principe mag het dus komen..beste was nog een of twee weekjes te wachten omdat ze klein is..maar met 39 weken zowieso kan het toch gewoon zonder couveuse??? ik zit gelukkig wel maandag bij een van de artsen die vroeg inleiden geen bezwaar vind zeker als daar zoals bij mij een reden voor is.. xxxx
oja en probleem is dus dat ik dit eerder heb meegemaakt en mijn vruchtwater dus inene wel weg was en de 4 weken daarvoor ook weer goed was..net als nu.. ik zit al vanaf week 29 met verminderd vruchtwater en ben gewoon bang dat het nu ook weer inene op is.. xxxx