heel raar 5 dagen voor eisprong, allemaal rare kwaaltjes???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rensje, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hmmm zit er mee in mijn maag.
    Hopelijk kan iemand me geruststellen.
    We hebben net onze eerste ronde gehad voor een 2e kindje! (ben al vanaf geboorte 1e kind niet meer aan de pil
    Nu had ik eigenlijk 14 febr. mijn nod dit was stipt 28 dagen! Altijd een regelmatige cyclus. Nu werd ik dus al op vrijdag 10 febr (ongesteld) of begon te vloeien bruinverlies met wat slijm. Dit heb ik 4 dagen gehad. Heel licht ongesteld bruin en soms wat roodverlies. Maar meestal bij het afvegen, totaal verder geen buikpijn, terwijl ik normaal al 1 dag voordat ik ongi word pijnstiller moet pakken voor de krampen. Heel raar allemaal.
    Nu moet ik dus nog mijn eisprong gaan krijgen maar voel me regelmatig misselijk en heb zwaar gevoel in mijn buik, ook veel hoofdpijn en brandende borsten!!
    Zei nog tegen mijn man, lijkt wel of ik zwanger ben maar dit kan niet want ben gewoon ongesteld geweest!!
    Wie heeft nog meer die kwaaltjes week voordat de eisprong moet komen????

alvast bedankt,
    groetjes rensje

2. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Hoi rensje; heb je wel al een zwangerschaps test gedaan? Een vriendin van mij had dit namelijk ook en is zelfs 2 keer ongesteld geweest voordat ze wist dat ze zwanger was.. Bij haar eerste echo was ze al 15 weken terwijl ze zelf aan 6 weken dacht..
    Hoop het voor je!

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @rosa, ja het zit wil in mijn hoofd maar dan denk ik weer een innesteling zou kunnen omdat ik 4 dagen te vroeg was, maar ik heb wel wat rood bloed gehad en ben toch wel dik 4 dagen aan het vloeien geweest. En volgens mij kan het niet zo lang..
    maar goed blijft raar, misschien dat ik toch maar even moet testen zodat ik zeker weet of het wat is.
    Bij onze zoon heb ik nooit een spotje bloed gezien vandaar dat ik nu ook zoiets heb van dat kan toch niet...!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou er ook even een testje tegenaan gooien...

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @rozemarijke, ja denk dat ik dat maar ga doen, maar probeer het nog wat uit te stellen want wil me zelf niet teleurstellen.
    Maar weet dat dat ook het enigste antwoord geeft!!!!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoe langer je het uitstelt, hoe langer je tijd hebt om je er stiekem toch op te verheugen en hoe groter de teleurstelling.
    Ik zou dus gewoon snel testen, dan weet je het maar :)

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Nou heb besloten om toch te wachten, want ik denk gewoon dat ik mijn eisprong eerder heb gehad!!! Dat ik daarvan menstuatie pijn en alle bekende kwaaltjes had. Want heb echt wel het gevoel dat ik gewoon ongi ben geweest.
    En is dat achteraf niet zo is het een leuke verrassing.

Deel Deze Pagina