hallo, ik heb zo een drie maand geleden een blaasontsteking gehad. Hiervoor heb ik antibiotica moeten nemen (dit was in mijn stopweek toen ik ook mijn regels had). Van het moment ik weer de pil ben gaan pakken ben ik gestopt met de antibiotica. Ik heb dus geen extra voorzorgen genomen tijdens het vrijen (wat mijn vriend en ik nooit doen) in de maand dat ik mijn pil weer pakte. Na mijn 28 dagen heb ik weer een stopweek ingelast en toen kwamen mijn regels een een 14uur later dan dat ze normaal komen. Maar ze zijn doorgekomen. Ik ben na een week weer de pil beginnen nemen. Maar sinds 5 dagen zijn mijn borsten zeer gespannen en doen ze pijn. Voor de rest heb ik niet echt klachten (ik ben niet misselijk en moet niet overgeven s morgends) maar die gevoeligheid in mijn borsten maakt me ongerust. Ben ik nu zwanger? Ik ben donderdag een zwangerschapstest gaan halen en die duide negatief. MAar nu lees ik dat je die pas kan doen na je eerste dag ongesteld.
Kan het neit zijn dat je nu rond je eisprong zit? Dan kunnen je borsten ook wat gevoeliger zijn. De kans dat je zwanger bent lijkt mij erg klein.
wel ja, ik stop nu zaterdag met de pil en zou dus volgende week dinsdag ongesteld moeten worden. Ik had ook al gedacht aan PMS maar ik vond het raar aangezien ik in die 3jaar dat ik de pil al neem er nog nooit last van heb gehad
Ik denk dat de kans dat je zwanger bent super klein is hoor. Je hebt immers ook een normale menstruatie gehad toch? Het komt inderdaad een heel enkel keertje voor dat iemand zijn menstruatie gewoon doorgaat maar vaak blijkt toch achteraf dat ie dan minder hevig of lang was.